MK Racing Shop aka TRA Shop (Duitsland)

Hier kun je Shop Reviews lezen en plaatsen.
Gebruikersavatar
Steef
Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 01 jun 2021 16:26
Gegeven waarderingen: 9 keren
Ontvangen waarderingen: 40 keren

MK Racing Shop aka TRA Shop (Duitsland)

Bericht door Steef » 02 jul 2021 08:40

Naam Winkel : TRX Shop / MK Racing Gmbh
Website winkel : https://www.trxshop.eu/
Locatie winkel : Duitsland

Gekocht : TRX-4 Kit + Defender adventure edition body
Accu’s, lader en gereedschap

Inleiding:

Vanaf het moment dat ik besloten had voor de TRX-4 kit te gaan in combinatie met de Defender Adventure Edition body was de zoektocht begonnen. In Nederland bleek de body nergens op voorraad te zijn. Ik had al gelezen dat sommige webwinkels wel voorraad aangaven maar geen voorraad hadden. In totaal heb ik 6 webwinkels gemaild en geen enkele had de body op voorraad. Levertijden varieerden van 6 weken tot onbekend. Ik week dus uit naar andere winkels en maakte ook gebruik van Ebay. Op Ebay vond ik een set van de kit + body en lange wielbasis aanpassing set. Deze set kost op Ebay € 648,95 ex verzendkosten maar als je de onderdelen los telt en geen verzendkosten in NL dan kom je redelijk hoog uit. Ik blijf natuurlijk een Nederlander dus ik zocht nog even verder. Tijdens mijn zoektocht kwam ik erachter dat de kit in NL overal € 40,- duurder was geworden in de tussentijd. De kits in Duitsland echter niet dus nu was de keuze snel gemaakt. Omdat op Ebay vaak belachelijke verzendkosten worden gerekend week ik uit naar hun website en nu bleek dit een winkel te zijn met een enorm aanbod. Ondanks de naam hebben ze van alles op RC gebied en van heel veel merken. De spullen die ik wilde allemaal in de winkelwagen (na het controleren of lader en accu niet goedkoper waren in NL, dit bleek niet het geval) en op bestellen gedrukt.

Ervaring:

Mijn ervaring met deze winkel is zeer goed. Zoals hierboven al staat kwam ik via Ebay bij hun website uit en daar bleken de verzendkosten lager dan via Ebay. De bestelling gedaan op vrijdag en de donderdag erop kwam het pakket binnen. Zoals je van een webwinkel mag verwachten (vind ik ) krijg je keurig bevestiging emails van bestellen, betalen en verzenden binnen. Ze maken o.a. gebruik van DPD en je krijgt een trackingcode.

Aanbeveling:

Deze webshop beveel ik zeker aan, je kunt de website in elke gewenste taal bekijken en op de levertijd na, ervaar je het gemak van Bol.com.
Deze gebruikers waarderen Steef voor dit bericht:
Cesco (02 jul 2021 11:32)

WillemH
Pro Member
Berichten: 765
Lid geworden op: 11 sep 2019 16:19
Locatie: Vries
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 285 keren

Re: MK Racing Shop aka TRA Shop (Duitsland)

Bericht door WillemH » 08 jul 2021 13:12

Naam Winkel : TRX Shop / MK Racing Gmbh

Website winkel : https://www.trxshop.eu/

Via deze rubriek kennis genomen van het bestaan van deze firma.

Afgelopen vrijdag daar besteld:
RC4WD remote light switch
Traxxas diflock conversie kit.
Vanmorgen werd het pakketje al geleverd!

Duidelijke website MET voorraadstatus. Prima verpakt, vlot geleverd, normale prijzen, zeker een aanrader.
Deze gebruikers waarderen WillemH voor dit bericht:
Cesco (10 jul 2021 23:22)
Redcat Everest Gen 7 Pro
Hobao DC-1 a.k.a. hobbelpaard
Ex-Real Range Rover Sport
Werk in uitvoering: TRX4-Sport kit

Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

MK Racing Shop aka TRA Shop (Duitsland)

Bericht door Cesco » 28 jul 2022 20:16

Notitie Beheerders:
MK Racing Shop en TRA Shop zijn hetzelfde bedrijf.
Webshop is precies hetzelfde, alleen andere merknamen en webadressen. Voorraadindicatie op beide zelfde voorraad.

Per 2022 is het TRA Shop, hiervoor was de naam TRX Shop.

MK Racing Shop - https://www.mkracing.eu
TRA Shop - https://www.trashop.eu

Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

Re: MK Racing Shop / TRA Shop (Duitsland)

Bericht door Cesco » 28 jul 2022 20:23

Naam van de winkel: MK Racing Shop
Website van de winkel: https://www.mkracing.eu/
Gekochte product: Element RC onderdelen, Tecno gereedschap en nog veel meer.
Ervaring met de winkel in het algemeen: Aantal keer nu besteld. Prijzen zijn lager als normaal. Duidelijke website met voorraadstatus. Zeer breed assortiment met veel merken. Prima presentatie op de webshop, alles is makkelijk te vinden. Zoekfunctie werkt prima. Verzendkosten zijn redelijk.
Ervaring met betrekking tot de aankoop: Verzending gemiddeld een week, order wordt meestal na 1 a 2 werkdagen verwerkt. Sneller als meeste Nederlandse Hobby Shops. Alles keurig verpakt en de lage prijzen en uitgebreide assortiment zijn zeker een plus factor!
Aanbeveling voor anderen: Absoluut!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten