Toemen.nl (Nederland)

Hier kun je Shop Reviews lezen en plaatsen.
Chickendippahz
Member
Berichten: 291
Lid geworden op: 24 mei 2018 08:20
Locatie: Roosendaal
Participant x 4
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Toemen.nl (Nederland)

Bericht door Chickendippahz » 10 mei 2019 14:11

Naam van de winkel:
Toemen modelsport

Website van de winkel:
Www.Toemen.nl

Gekochte product:
20%nitro, wat 2.5x10 schroeven en bodyclips

Ervaring met de winkel in het algemeen:
Betreft de webshop in mijn geval. Ze hebben van alles en nogwat, de site doet wat ie moet doen, persoonlijk zou ik de layout wat up to date maken.

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
De aankoop gedaan via de webshop. Je kan betalen met van alles, iDeal, creditcard etc etc.
De volgende dag keurig een pakketje bezorgd met track & trace code.
Helaas zat het zakje body clips er niet in. Een kort belletje van nog geen 2 minuten en zonder gezeur zijn ook deze mijn kant op gezonden. Al met al erg tevreden.
CHICKENNNNNDIPPAHHHZZZZZZ
of gewoon Tom :D

Patrick
Donateur
Berichten: 2019
Lid geworden op: 27 mei 2017 19:30
Locatie: Tilburg
Organizer x 1Participant x 20
Gegeven waarderingen: 281 keren
Ontvangen waarderingen: 244 keren

Re: Toemen.nl (Nederland)

Bericht door Patrick » 05 mei 2021 13:23

Naam van de winkel:
Toemen modelsport

Website van de winkel:
Toemen.nl

Gekochte product:
4 pinons gears voor mijn Traxxas Slash (2 verschillende types)

Ervaring met de winkel in het algemeen:
Sinds Toemen in Oisterwijk zit, heb ik zo nu en dan wat aankopen gedaan in de fysieke winkel. Dat was steeds een prettige ervaring. Toemen Oisterwijk lijkt in die zin helemaal niet meer op het oude Toemen Den Bosch. Je kunt rustig rond kijken in de winkel, en bij vragen wordt je netjes geholpen.

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Deze aankoop heb ik, in verband met de lockdown, gedaan via de webshop. Het betrof 4 pinions van 2 verschillende types.
Alles bleek op voorraad dus, ik zag de bestelling tegemoet. Binnen 2 of 3 dagen viel het envelopje op de deurmat.
Toen ik hem openmaakte bleek dat er 1 type nageleverd moest worden. Dit was aangegeven op de pakbon.

Na een paar weken heb ik via Paypal (mijn betaalmethode) een vraag gesteld hoe het met de levering liep. Ook aangegeven dat wanneer het niet leverbaar was, ik graag mijn geld terug zag.
Binnen een paar uur kreeg ik het geld teruggestort.
Daarna nog telefonisch contact gehad met de eigenaar (Jasper Toemen). Hij bleek ze wel te kunnen leveren, maar was te snel geweest met terugbetalen. Hij bood aan de pinions alsnog op te sturen, en dat ik hem via Paypal kon betalen als ze bij mij binnen waren.
Een nette deal naar mijn idee. Geen risico voor mij en hij nam het risico nooit zijn geld te zien. Ik had mijn geld immers al terug en de bestelling was geannuleerd.

Toemen is de belofte nagekomen en de pinions kwamen binnen. Ik heb het geld betaald met Paypal.

Ondanks dat er iets mis is gegaan, is het toch netjes opgelost. Waar ik ooit gezworen had nooit meer iets bij Toemen (Den Bosch) te kopen, maakt de nieuwe formule (met nieuwe eigenaar) in Oisterwijk dat ik weer vertrouwen heb in deze zaak.
Deze gebruikers waarderen Patrick voor dit bericht:
Cesco (21 sep 2021 15:46)

Gebruikersavatar
Mark63
Member
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 aug 2021 14:38
Locatie: Rosmalen
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 31 keren

Re: Toemen.nl (Nederland)

Bericht door Mark63 » 20 sep 2021 14:22

Naam van de winkel:Toemen modelsport te Oisterwijk

Website van de winkel:Www.Toemen.nl

Gekochte product: GenAce Lipo
Tamiya spuitbus PS verf
AWG14 aansluitdraad voor motoren

Ervaring met de winkel in het algemeen: Vroegah.... toen Toemen nog in centrum Den Bosch zat en pa de scepter zwaaide vermeed ik deze zaak te allen tijde. Ooit aanvaring met pa gehad omdat ik aan een verkoper netjes vroeg of ik even in de doos van een Gmade Sawback mocht kijken. De verkoper deed niet moeilijk maar pa gaf de verkoper in bijzijn van klanten flink op zijn falie omdat het openen van dozen niet in het regime past. Bewuste verkoper vriendelijk bedankt en pa verteld ie dit soort gedrag niet moet uiten waar klanten bijzijn. Nu de winkel door jasper gerund wordt en naar Oisterwijk verhuisd is kom ik er langzaam maar zeker toch weer af en toe. De sfeer is aanzienlijk veranderd (in positieve zin). Prijstechnisch heb ik nog wel steeds het gevoel dat hij af en toe toch wel erg hoog inzet maar dan zoek ik mijn heil elders.

Winkel is ondanks fikse afmeting toch erg rommelig, overal staat spul dat er niet thuishoort of nog uitgepakt en ingeruimd moet worden. Het geeft wel een lekker ouderwets gevoel van snuffellen, maar overzichtelijk is het dus niet.

Ervaring met betrekking tot de aankoop: Aangezien Oisterwijk nog in de regio ligt is dit dus wel eens af en toe mijn uitvalshaven. Mbt de LiPo ben ik zeer goed geadviseerd en uitermate tevreden over de aankoop. MBT verf en draad: geen advies nodig, het doet wat het doet.

Aanbevelen: Tja, voor mij zeker een aardig verkooppunt in de regio, wel altijd van te voren online opzoeken wat een en ander kost. Kom er af en toe en zal dat vast ook wel blijven doen
Deze gebruikers waarderen Mark63 voor dit bericht:
Cesco (21 sep 2021 15:47)
  • Axial SCX10 Wrangler, SCX10 III JLU Wrangler, Wraith, EXO, SCX24 Jeep, Capra, Yeti jr & Can Am
  • Tamiya F350 HightLift FO, Clod crawler, Panther, Tiger, Kingtiger FO, TTG Frog, Hotshot, Buggychamp
  • ProLine Pro2 SC-buggy
  • Asso RC10 & T's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten