Modelbouwled.nl (Nederland)

Hier kun je Shop Reviews lezen en plaatsen.
Gebruikersavatar
Dirk Weijnen
Donateur
Berichten: 1291
Lid geworden op: 07 okt 2017 09:28
Locatie: Helmond
Participant x 9
Gegeven waarderingen: 352 keren
Ontvangen waarderingen: 238 keren

Modelbouwled.nl (Nederland)

Bericht door Dirk Weijnen » 06 mei 2020 21:54

Modelbouwled.nl
Website:www.modelbouwled.nl

Gekochte producten:verschillende leds en weerstanden.

Ervaring: Ik weet niet of er meer mensen zijn met deze winkel maar ik koop er niks meer. Ik wildd voor mijn Zebra defender wat leds en weerstanden hebben. Ik heb deze winkel op wat beurzen zien staan. Dus ik dacht laat ik hun proberen. Ik doe mijn bestelling ik krijg netjes een bevestigingsmail dus komt goed denk ik na 2 weken nog niks ontvangen te hebben wacht ik nog even want het is net het begin van de Coronacrisis en misschien is deze winkel ivm ziekte gesloten. Nog een week gewacht en een mailtje gestuurd waar mijn bestelling bleef. Geen reactie. Nog eens 3 weken later maar weer een mail gestuurd wederom geen reactie. Paar dagen later een mail gestuurd dat de bestelling geannuleerd mag worden want inmiddels heb ik mijn bestelling ergens anders gekocht. En 3x raden wederom geen reactie.
Het is maar een klein bedrag maar het is niet bepaald klantvriendelijk. Ik hoop dat andere hier betere ervaringen mee hebben maar ik koop er niks meer.

Verbeterpunten: mails beantwoorden. En spullen leveren.

06 aug 2020 11:36
Sinds kort via Facebook eindelijk contact gehad. Hij zegt dat ie het in orde gaat maken, ik ben benieuwd want ik lees op Google alleen maar vergelijkbare reviews.

13 aug 2020 12:21
Nog een update. Nog steeds geen geld terug of spullen ontvangen. Alleen maar smoesjes via messenger.

16 aug 2020 20:53
Nog een update. Ik heb duidelijk aan deze winkel aangegeven dat ik niks meer met ze te maken wil hebben dat ze alles mogen houden en ik ze oplichters vindt, ik vindt het bedrag te klein om me er nog verder druk over te maken. En wonder boven wonder 2 minuten later een telefoontje. Maarja dat is te laat dus ik heb niet opgenomen als ik klaar met je ben is het stukje praten voorbij vooral aangezien het feit dat ik ze nog de kans heb gegeven het op te lossen en alleen maar smoesjes krijg en dat ik zelf moet bellen, maarja telkens geen gehoor pas als je boos wordt dan kan het ineens.
Laatst gewijzigd door Dirk Weijnen op 14 aug 2020 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
1x CrossRC SP-4B Harley Davidson
1x CrossRC MC8 8X8
1x CrossRC WT4 (Dirk's Towing #2)
1x Dodge Power Wagon (Dirk's Towing)
1x BOOMracing TeamRaffee Defender D110
1x Tamiya M-05 ver 2 R Honda CRX
1x Tamiya TT-02B (De Gifkikker)
1x Reely Dune Fighter

Gebruikersavatar
Dirk Weijnen
Donateur
Berichten: 1291
Lid geworden op: 07 okt 2017 09:28
Locatie: Helmond
Participant x 9
Gegeven waarderingen: 352 keren
Ontvangen waarderingen: 238 keren

Re: Modelbouwled.nl (Nederland)

Bericht door Dirk Weijnen » 13 aug 2020 12:21

Nog een update. Nog steeds geen geld terug of spullen ontvangen. Alleen maar smoesjes via messenger.
1x CrossRC SP-4B Harley Davidson
1x CrossRC MC8 8X8
1x CrossRC WT4 (Dirk's Towing #2)
1x Dodge Power Wagon (Dirk's Towing)
1x BOOMracing TeamRaffee Defender D110
1x Tamiya M-05 ver 2 R Honda CRX
1x Tamiya TT-02B (De Gifkikker)
1x Reely Dune Fighter

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten