MODELLBAU LINDINGER GmbH (Oostenrijk)

Hier kun je Shop Reviews lezen en plaatsen.
Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

MODELLBAU LINDINGER GmbH (Oostenrijk)

Bericht door Cesco » 21 jan 2021 19:45

Naam van de winkel: MODELLBAU LINDINGER GmbH

Website van de winkel: https://www.lindinger.at/

Gekochte product:
- Hobbywing Xerun Axe540L R2-2800kV FOC Combo for Rock Crawler

Ervaring met de winkel in het algemeen:
Ik had hier nog nooit besteld, wel bij Google zoektochten tegengekomen. Dus geen eerdere ervaring.
Webshop is drietalig en de communicatie ook. Duidelijke webshop, niets geks aan. Soepel bestelproces.

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Ik zocht de nieuwe Hobbywing Axe R2 2800Kv voor een build, maar overal helaas uitverkocht. Of schreeuwend duur als in over de 300 euro. En dan vaak toch niet echt op voorraad, maar bestelbaar. Via Google kwam ik dus uit bij Modellbau Lindinger in Oostenrijk. En ze hadden hem en op voorraad en ook nog heel goedkoop. € 179,99 en maar € 9,95 verzendkosten. Gemiddelde hobby shop prijs is op moment van bestellen € 229,95 exclusief verzendkosten. Dus dit was het zeker waard qua prijsvoordeel en leveringssnelheid.
Voorraadindicatie en levertijd duidelijk vermeld. Waarbij ik ervan uitging dat het iets langer kon duren naar NL: Auf Lager. Lieferzeit 1-3 Werktage. Echter, 8-1-2021 besteld en 13-1-2021 al geleverd....
Geen support nodig gehad, dus kan daar weinig over aangeven. bestellen is helder en duidelijk en communicatie na plaatsen order ook prima per e-mail.

Aanbeveling voor anderen:
1e ervaring. Tja, er valt niet echt wat te klagen. oordeel zelf. Het is wel handig om een beetje Duits te kennen, al is de webshop ook op Engels in te stellen.
Op voorraad: Ja
Prijs: Goedkoop
Verzendkosten: Voor een buitenlandse hobby shop laag
Verzending: Snel, heel snel
Communicatie: Goed. Duitstalig.

Blijf mij toch steeds meer verbazen dat als je niet eens heel ver over de grens besteld je zoveel kan besparen en ook zo veel sneller je bestelling in huis hebt. Dus ja, deze staat op mijn lijstje voortaan om te kijken voor voorraad en prijs.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten