Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Hier kun je Shop Reviews lezen en plaatsen.
DustDriver
Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 21 mar 2018 15:18
Locatie: BE Limburg
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door DustDriver » 03 jan 2019 20:23

Ondanks de minder goede ervaringen hier, er met black Friday toch aan gewaagd om er een rtr crawler te bestellen.

Bij levering blijken ze de verkeerde versie van het autootje te hebben opgestuurd. Kan altijd wel eens gebeuren natuurlijk. Na contact te hebben opgenomen eerst overeengekomen dat ze de juiste body zouden nasturen.
2 dagen later werd ik opnieuw gecontacteerd, en vroegen ze me de auto toch terug te sturen.
Verzending met tracking vangt België vonden ze te duur. Ik had dan de goedkopere optie ook gevonden bij bpost die wat overeen kwam met hun vorige ervaringen. (€12 voor 1kg)
Heb hun dat gemaild met de melding dat ik het pakket dan zo zou versturen. De morgen erna het pakket op de post gedaan en ze een update gemaild.

In de namiddag kreeg ik ineens een email dat ik het pakket naar de Belgische winkel kon sturen :doh:
Sorry, maar te laat, heb ik ze gestuurd.

Pakketje is in Nederland aangekomen en hebben ze ditmaal de juiste gestuurd.

Maar meer dan 2 weken later nog altijd de kosten van retour niet vergoed. Eerste reactie op de vraag wanneer ik het mocht verwachten was "maar ge hebt toch de juiste auto gekregen"
Heb gestuurd dat ik het daar niet mee eens was.

Na een week opnieuw gevraagd of ik het nu vergoed kreeg. Het antwoord was dat ze het 'standaard'bedrag van €7 gingen overschrijven.

Ik was het er eigenlijk niet mee eens, maar had geen zin om er achter aan te blijven gaan. De €7 heb ik ondertussen ontvangen.

Ik zal er niks meer bestellen, en heb spijt dat ik er iets heb besteld.

Leyhon
Pro Member
Berichten: 559
Lid geworden op: 28 okt 2017 13:29
Locatie: gilze
Participant x 17
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door Leyhon » 08 jan 2019 22:46

Vandaag even bij de winkel geweest, heb daar mijn trx4-kit gekocht.
Tijdens de bouw er van, zie link: viewtopic.php?f=10&t=1179 ,
Zijn er een aantal onderdeeltjes niet passend of niet correct geproduceerd.

Heb deze zonder probleem kunnen ruilen/inwisselen.

Keurig geholpen en tevreden de winkel verlaten.
AXIAL RYFT/ TRAXXAS TRX-4 kit Ford F-150 RAPTOR / TRAXXAS TRX-4 GREY DEFENDER / VEROMA DIRTY WILLY / TAMIYA TA03-R Mobile-1 NSX

WillemH
Pro Member
Berichten: 765
Lid geworden op: 11 sep 2019 16:19
Locatie: Vries
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 285 keren

Re: Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door WillemH » 27 nov 2019 20:42

Had wat kleingrut besteld, waaronder diverse lagertjes. Kreeg heel vlot een mailtje dat een aantal zaken niet meer voorradig waren, maar men bood me een alternatief aan van dezelfde kwaliteit. Die waren normaal duurder maar ik heb ze voor de prijs van de oorspronkelijke bestelling gekregen.
Communicatie was dus netjes en snel, levering idem.
Gewoon (weer) een positieve ervaring bij hun.
Redcat Everest Gen 7 Pro
Hobao DC-1 a.k.a. hobbelpaard
Ex-Real Range Rover Sport
Werk in uitvoering: TRX4-Sport kit

WillemH
Pro Member
Berichten: 765
Lid geworden op: 11 sep 2019 16:19
Locatie: Vries
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 285 keren

Re: Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door WillemH » 24 feb 2020 22:33

Verf, olie en wat stekker-spul besteld. Goedkoopste artikel stond in back-order, wanneer alles verzonden zou worden werd niet vermeld. Maarrrrr: Het is op een zeer prettige wijze opgepakt, wat op voorraad was is twee dagen later verstuurd, de rest wordt na gezonden. Super geregeld, kan ik weer verder prutsen.
Redcat Everest Gen 7 Pro
Hobao DC-1 a.k.a. hobbelpaard
Ex-Real Range Rover Sport
Werk in uitvoering: TRX4-Sport kit

WillemH
Pro Member
Berichten: 765
Lid geworden op: 11 sep 2019 16:19
Locatie: Vries
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 285 keren

Re: Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door WillemH » 09 sep 2020 19:04

Afgelopen weekend kreeg ik een mailtje dat order nr.xxxx was verzonden. Begreep ik niet want al tijden niets bij hun besteld. Bleek nalevering te zijn van wat stekkertjes/draadjes-spul van maanden geleden. Ik was het al lang vergeten (want niet nodig/kleingeld). Ondanks de tijd die er overheen is gegaan vind ik het toch positief dat het spul alsnog is geleverd. Hoe gemakkelijk was het geweest om het maar te laten, de klant (ik) meldde zich toch al niet.

Afgelopen maandag een setje Traxxas-onderdelen besteld. Dinsdag een mailtje dat het bestelnummer was gewijzigd en de prijs niet meer klopte. Men heeft het verschil terug gestort op mijn rekening. Vanmiddag is het spul al gearriveerd. Communicatie/service was weer top, en nog lekker snel geleverd ook.
Deze gebruikers waarderen WillemH voor dit bericht:
Dirk Weijnen (04 okt 2020 22:34)
Redcat Everest Gen 7 Pro
Hobao DC-1 a.k.a. hobbelpaard
Ex-Real Range Rover Sport
Werk in uitvoering: TRX4-Sport kit

Dustin
Donateur
Berichten: 725
Lid geworden op: 28 aug 2017 13:29
Locatie: Spijkenisse
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 121 keren
Ontvangen waarderingen: 88 keren

Re: Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door Dustin » 23 dec 2020 16:57

Laatste bestelling is inmiddels alweer 2 jaar geleden.
Vandaag ze weer een kans gegeven, een ontvanger en wat tamiya verf besteld.
Nog geen kwartier later al de verzendbevestiging met track & trace link in de mailbox.
Dus vergeleken met 2 jaar geleden een top service :clap:

Gebruikersavatar
FiXeL
Member
Berichten: 32
Lid geworden op: 25 apr 2021 11:06
Locatie: Leeuwarden
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 10 keren

Re: Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door FiXeL » 20 mei 2021 17:42

Naam van de winkel: trxxs-winkel.nl - Kaatsheuvel

Website van de winkel: http://www.trxxs-winkel.nl/

Gekochte product: Diverse onderdelen voor de TRX4

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Op 4 april 2021 een aantal dingen besteld, en betaald met paypal. Na een aantal dagen kreeg ik keurig een mailtje met een lijstje dat een aantal onderdelen onderdelen niet op voorraad waren, en dus niet direct leverbaar. Ok, dat kan. Geen man overboord verder. Op 26 april er toch nog maar een mailtje tegenaan gegooid, met als reactie dat de levertijd van de bestelde delen onbekend is. Meer dan de helft van de bestelde delen was niet leverbaar, en Ik heb mede daardoor de bestelling geannuleerd per mail.

Ervaring met de winkel in het algemeen:
De terugbetaling was binnen een dag geregeld, met netjes een mailtje dat het terugeboekt is. De communicatie per email is prima, maar het voorraad beheer is voor mij wel reden om hier voorlopig geen bestelling meer te plaatsen. Jammer maar helaas, maar het is toch een verbeterpuntje waar ze echt aan moeten gaan werken.
Traxxas TRX4 chassis kit & TRX4 Sport kit

WillemH
Pro Member
Berichten: 765
Lid geworden op: 11 sep 2019 16:19
Locatie: Vries
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 285 keren

Re: Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door WillemH » 08 jul 2021 12:58

Naam van de winkel: trxxs-winkel.nl - Kaatsheuvel

Website van de winkel: http://www.trxxs-winkel.nl/

Voor mijn volgende project:
Een versnellingsbak conversie set van Traxxas. Bleek niet op voorraad en heb er zo'n 7 weken op mogen wachten. Kan gebeuren, was altijd zeer tevreden met hun dus oké...
Volgende bestelling: RC4WD remote light switch en een Traxxas diflock kit. En jawel, niet op voorraad, daar gáán we weer... Lang verhaal kort: na iets meer dan twee maanden de order maar geannuleerd.

Het contact hierover was ook niet echt bevredigend, het enig positieve aan dit verhaal is, dat ik mijn geld binnen 24 uur terug had.

Artikelen aanbieden die vervolgens niet op voorraad blijken vind ik niet kunnen. Het is ook helemaal niet nodig in deze geautomatiseerde tijd, voorraadbeheer koppelen aan een website is een kwestie van één keer goed implementeren.
Voor mij is deze deur nu dicht, en dat blijft ie ook.
Deze gebruikers waarderen WillemH voor dit bericht:
Cesco (10 jul 2021 23:22)
Redcat Everest Gen 7 Pro
Hobao DC-1 a.k.a. hobbelpaard
Ex-Real Range Rover Sport
Werk in uitvoering: TRX4-Sport kit

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten