Leuke beginners crawler

Zoek je iets? Vraag het hier.
Wilcovr
Donateur
Participant x 2
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Leuke beginners crawler

Bericht door Wilcovr » 06 nov 2021 22:31

Heeft iemand nog iets leuks staan voor een beginner. Mijn jongste zoon wil graag een crawler voor zijn verjaardag.
Traxxas TRX-4, SCX10 Jeep Rubicon en een stampede 4x4

Cesco
Site Admin
Participant x 12
Gegeven waarderingen: 236 keren
Ontvangen waarderingen: 235 keren

Re: Leuke beginners crawler

Bericht door Cesco » 07 nov 2021 11:54

Wilco, wat is je budget?

Jeeppeet
Member
Gegeven waarderingen: 12 keren
Ontvangen waarderingen: 41 keren

Re: Leuke beginners crawler

Bericht door Jeeppeet » 29 nov 2021 14:45

Check de Reely Freemen (jeep cherokee type zwart). rond de 200 euro.
Een serieuzere instap krijg je niet voor die centen. Ja alles gaat per 50 euro leuker worden in de RC wereld, dus 200 is budget tegenover 250 euro.
Er zijn natuurlijk ook crawlers zonder proportioneel gas en stuur voor 40 euro (bij bol).. deze zijn voor een jong kind die zelf wat raggen wil in de tuin leuk zat. Voor ons is dat te speelgoed. Vroeger als 10 jarige met een Nikko stockcar gespeeld, dat ding had twee langzame snelheden, en stuur was kwak links kwak rechts. Wisten we dat het beter kon? nee. Toen de kinderen later vergelijk zagen met mijn Tamiya gingen ogen pas open.
Wil je dus serieus beginnen met een beginnersauto, is de Reely Freemen (56cm lang)een optie (ik had m via Bol, van Conrad).
Er is inmiddels een Freemen 2. Die heeft meer een mercedes uiterlijk en is duurder. Moet t zomaar wat crawlen en ergens overheen raggen, 40 euro (is dan wel maar 30cm lang).
Als ik al die sites van winkels uitspit blijft er niet veel over. Er zijn er bijna geen, die bieden wat de Reely Freemen bied voor dat geld.
Reely 'FreeMen' 1:10
T2M 'zombie' Buggy 1:10
Carisma 'Brat' 1:24
Amewi 'Phantom' 1:32
Tello drone
Honda 'CR-V' 1:1