RCSpeedshop.nl (Nederland)

Hier kun je Shop Reviews lezen en plaatsen.
Gebruikersavatar
Pherwijnen
Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 okt 2020 13:19
Locatie: Nederhorst den Berg
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 3 keren

RCSpeedshop.nl (Nederland)

Bericht door Pherwijnen » 21 okt 2020 12:44

Goedendag,

Vorige week online een bestelling gedaan bij RCSpeedshop in Lierop.

In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden heeft RCSpeedshop ook een afdeling voor Crawlers.
Hier is een behoorlijk assortiment te vinden.

Maar ze doen hun naam eer aan qua levering. Besteld en de volgende dag in huis :D
En nog een keurig mailtje over een shockoil die ze niet op voorraad hadden. Na antwoord is het pakketje 15 minuten later op de post gegaan.

Al met al zeer tevreden over de service.

Wellicht interessant om hun website eens te bekijken https://rcspeedshop.nl
Deze gebruikers waarderen Pherwijnen voor dit bericht (totaal 3):
daniel (21 okt 2020 19:32) • Sjon (24 okt 2020 14:37) • Dirk Weijnen (01 nov 2020 22:52)

TerpstraAJ
Donateur
Berichten: 495
Lid geworden op: 08 feb 2019 20:34
Locatie: Zoetermeer
Participant x 5
Gegeven waarderingen: 219 keren
Ontvangen waarderingen: 94 keren

Re: RCSpeedshop.nl (Nederland)

Bericht door TerpstraAJ » 20 sep 2021 19:28

Aankoop :

TEKNO RC BIG BONE CENTER DRIVESHAFT & OUTDRIVES for Traxxas Slash 4×4

https://rcspeedshop.nl/product/tekno-rc ... slash-4x4/

Deze gevonden bij rcspeedshop.
Was op voorraad, snelle levering.

Wel wat gehannes met PostNL track&trace.
Had er 2 ontvangen, staan alletwee nog op te leveren terwijl het pakketje al lang binnen is 😁
Ah ja beter zo als andersom.
Auke
- Trx4 sport kit Chevy C10
- Injora scx10-2 jeep
- SCX10-2 Raw builders kit Hilux
- SCX24 Chevy C10
- TRX-4M Landrover Defender Green

Gebruikersavatar
Mark63
Member
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 aug 2021 14:38
Locatie: Rosmalen
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 31 keren

Re: RCSpeedshop.nl (Nederland)

Bericht door Mark63 » 01 jan 2022 13:25

Eind november/ begin december twee maal naar Lierop getuft voor mn nieuwe project: een Axial Capra kit. Dit was een van de weinige shops die et nog eentje uit voorraad konden leveren vóór de feestdagen. Ook maar meteen wat andere attributen voor deze build gekocht.

Gekochte producten: Axial Capra kit, Jconcepts Landmines 1.9 banden, Corally shorty accu tbv Capra, Corally servo OC27-HV.
Ervaring met de winkel: soepele communicatie per mail, goed adviserend, meedenkend en vriendelijk. Geen echte fysieke winkel maar Davy haalt alles uit de kast als je iets wilt zien.
Ervaring met betrekking tot aankoop: alles was uut voorraad leverbaar, dus gewoon bellen en ophalen.
Aanbeveling voor anderen:gewoon doen, prima zaak!
  • Axial SCX10 Wrangler, SCX10 III JLU Wrangler, Wraith, EXO, SCX24 Jeep, Capra, Yeti jr & Can Am
  • Tamiya F350 HightLift FO, Clod crawler, Panther, Tiger, Kingtiger FO, TTG Frog, Hotshot, Buggychamp
  • ProLine Pro2 SC-buggy
  • Asso RC10 & T's

Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

Re: RCSpeedshop.nl (Nederland)

Bericht door Cesco » 12 feb 2022 12:57

Naam van de winkel: RCSpeedshop.nl

Website van de winkel: https://rcspeedshop.nl

Gekochte product: Axial Ax31027 spur gear 32P 56T voor de SCX10 II.

Ervaring met de winkel in het algemeen: Tot nu toe nog matig.
Geen voorraad vermeldingen op de webshop. Geen orderbevestiging. Geen track en trace ontvangen. Geen enkele communicatie over levering en orderstatus. Na een paar dagen wel levering ontvangen.

Ervaring met betrekking tot de aankoop: Geen voorraadstatus is meestal een aanleiding voor mij om hier niet te kopen, maar artikel was overal uitverkocht. Vooraf gebeld, bleek op voorraad. Dus besteld.
Vervolgens geen orderbevestiging per e-mail ontvangen en geen order updates en geen track en trace. Dat is echt iets wat niet kan voor een webshop.

Aanbeveling voor anderen: Lastige. Ik had juist positieve ervaringen elders gelezen en gehoord en de Google reviews zijn ook goed. Aan de telefoon wel behulpzaam, online webshop ervaring klopt niet. Kan tijdelijk zijn, dus ben er nog niet over uit welke score te geven. Maar er is wel geleverd, dus dat is goed.

Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

Re: RCSpeedshop.nl (Nederland)

Bericht door Cesco » 12 feb 2022 13:11

Naam van de winkel: RCSpeedshop.nl

Website van de winkel: https://rcspeedshop.nl

Gekochte product: Axial AX31026 Slipper Plate (2 stuks) and AX31068 Slipper Clutch Pads voor de SCX10 II.

Ervaring met de winkel in het algemeen: Na ervaring hierboven 2e kans gegeven.
Geen voorraad vermeldingen op de webshop. Opnieuw geen orderbevestiging, geen track en trace ontvangen. Intussen 3x telefonisch contact gehad, probleem webshop doorgesproken. Mijn account werkt intussen ook niet meer en de wachtwoord vergeten functie werkt ook niet. Dave heeft intussen een aantal keer aangegeven mijn bestelling in ieder geval deels op te sturen, daarin is hij oplossingsgericht en correct. Maar prove is in the pudding. Nog steeds geen levering.
Volgens Dave zijn er problemen met de webshop, legt het bij zijn IT partner neer. Problemen zijn door meerdere klanten gemeld gaf hij aan. Onderdelen zijn lastig leverbaar door Axial, maar hij had het deels op voorraad. Laatste belofte is dat hij het uit een Builders kit haalt om mij zo te helpen. Ik heb wel de indruk dat Dave zijn best probeert te doen, maar ik zit nog steeds zonder spullen. Besteld op 2-2-2022, wacht op moment van schrijven 10 dagen op levering.

Ervaring met betrekking tot de aankoop: Zie hierboven.

Aanbeveling voor anderen: Tot nu toe geen positieve ervaring, het loopt niet soepel. In afwachting van verdere afhandeling door Dave. Ik hoop dat ik snel kan melden dat het nu een positieve ervaring is. Maar tot nu nog geen levering. Ik wilde er nog iets bestellen, maar ik kan niet meer in mijn account en ben nu erg voorzichtig met huidige ervaringen.

Update: Hele bestelling is zojuist geleverd. Waar ik blij mee ben. RC Speedshop is dus zeker een betrouwbaar adres om te kopen. Met de kanttekening dat er nog aan de webshop gesleuteld moet worden. Ik heb nog steeds geen toegang tot de webshop account en een nieuw account op zelfde e-mail adres aanmaken kan niet. Wachtwoord vergeten functie werkt ook niet. Het maakt het voor mij persoonlijk dus onmogelijk om opnieuw te kunnen bestellen..... wat geen goede zaak is als dit bij meerdere klanten is.

Mijn aanbeveling is dat het een betrouwbare shop is. Prijzen zijn zeer schappelijk en gemiddeld lager als in andere shops. Eigenaar Dave doet zijn best om je van advies en support te voorzien.
Houd je er van te kunnen zien of er voorraad is en/of ontvang je graag zaken als een orderbevestiging, order updates en track en trace code. Dat deel is nog voor verbetering vatbaar.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten