Ep zijn zooi

Waar bouw jij al je creaties? In de schuur? Aan de keukentafel? Laat het ons zien!
Epfray
Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 jun 2026 12:01
Locatie: Voorthuizen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Ep zijn zooi

Bericht door Epfray » 23 jun 2026 07:44

Mijn niet opgeruimde werkplek.

- Alles bij de hand, maar stoot regelmatig wat om.
- Ruime dubbele werkplek, maar ligt een beetje vol.
- Bakken vol met onderdelen, maar zoek me eigen te pletter.
- Tal van nieuwe projecten, maar weet ff niet waar ik nu mee moet beginnen.
- Paar mooie kasten en planken geïnstalleerd, maar het ligt nog steeds overal.
- lekker op de grote zolder van mijn vrijstaande garage, dus met lekkere muziek.....en koelkast, maar in de winter wel wat fris.

Kortom.. ik ben nog steeds erg blij met de hobby. En zit heel graag op mijn werkplek.
- soms allen maar te mijmeren over een nieuw project.
- soms vooral aan het prutsen en het niet wil lukken, dus prullenbak is ook overvol.
- soms met opgesroopte mouwen heel hard aan het werk aan een bouwsel wat wel wil lukken gelukkig.
- soms een wagen helemaal eens goed schoonmaken, wat vaak niet ten goede komt aan het schoon zijn van mijn werkplek, en kleding.
- soms alleen maar trots kijkend naar mijn afgeronde bouwsels.
- soms echt met het idee flink op te ruimen, wat ook wel lukt, maar na een paar dagen ....juist.

En in alle gevallen vaak totaal geen besef meer van tijd, totdat moeders de vrouw je weer eens roept :-) zo jammer.....
Bijlagen
20260621_091619.jpg
20260621_091835.jpg
20260621_091532.jpg

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten