voorstellen

Stel jezelf hier eventjes voor, wanneer je nieuw bent. Zodra je jezelf voorgesteld hebt krijg je toegang tot het hele forum.
Oldskoolpaul
Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2026 09:04
Locatie: Losser (ov)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

voorstellen

Bericht door Oldskoolpaul » 17 jun 2026 09:25

Goedemorgen Allen,

Bedankt voor het toelaten tot dit forum.
Mijn naam is Paul Funcke, account naam Oldskoolpaul, 57 jaar.
Ik woon in het Twentse Losser heb daar 2 transportbedrijven.
Ik heb 2 dochters en een schat van een vrouw.
Dit ben ik en nu de hobby :D .
Hobby's zijn RC, modelbouw, lego ( ook een crawler de Landrover met aanhanger volledig rc.) en Mechelaars trainen tot PH1 en PH2 wij hebben er 3 op dit moment.
Heb heel veel jaren gereden met FG 1:5 racevrachtwagens Caterpillar en Mercedes en porsches.
Had al diverse modellen van Tamiya onder andere de grasshopper, grasshopper II en de subaru Brat,
vandaar ook >Oldskool< :wink: Crawler auto's hebben mij altijd al gefascineerd.
Ik heb nu een Tamiya Toyota Hilux aangeschaft incl. MFC-02 dit was ik al heel lang van plan, ben nog op zoek naar een goede stuurwielzender met genoeg kanalen.

Heb altijd met FLY-Sky PL 18EV alles aangestuurd wil me nu overgeven aan een stuurwielzender wat kunnen jullie mij aanbevelen.
Fijne dag Gr. Paul
Deze gebruikers waarderen Oldskoolpaul voor dit bericht:
Mole-NLD (22 jun 2026 10:34)

Gebruikersavatar
Mole-NLD
Donateur
Berichten: 281
Lid geworden op: 03 feb 2024 18:29
Locatie: Nederland
Gegeven waarderingen: 398 keren
Ontvangen waarderingen: 104 keren

Re: voorstellen

Bericht door Mole-NLD » 22 jun 2026 10:35

Welkom! Klinkt als een gave collectie. Erg benieuwd wat je hier gaat fabriceren ;-)
Crawlers:
Boulder-Cart ..................................................SCX6....................JLU Wrangler
Sandy the Landy .......................TRX-4..................Defender
The Green LoRD..............................TRX-4M......Defender
The Muddywagon..............SCX24................PowerWagon
MJ the MicroJeep.................SCX30..............JLU Wrangler
Bluey the Bronco.......................SCX30................Bronco

Non Crawlers:
Traxxas Slash................................................2WD.............................BL-2S
'Speed-Build'..................................................Typhon..........Grom

Arrma racer
Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 16 okt 2022 22:41
Locatie: Schiedam
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 80 keren

Re: voorstellen

Bericht door Arrma racer » 28 jun 2026 14:48

Allereerst "welkom" eerder tot tevredenheid een Flyski stuurwiel zender gehad, maar nu al jaren geleden over gegaan naar Spektrum stuurwiel zenders. Eerst de DX5C gekocht maar deze kan niet echt tegen regen, daarom overgestapt op de DX5 rugged deze is beter bestand tegen allerlei onheil (zelfs tegen vallen) Naast de rugged gebruik ik ook nog de DX6c, al deze zenders maken gebruik van smart technologie. Met de juiste sensoren/bedrading kun je via telemetrie motor temperatuur/toerental, conditie batterij op de zender aflezen. Verder zijn deze zenders redelijk betaalbaar, maar... wil je er echt alles eruit halen neem dan de Spektrum iXSR+ 12-kanaals DSMR zender. Waarschijnlijk hoef ik er voor jou niet bij te vermelden dat voor elke auto een nieuwe Spektrum ontvanger benodigd is. Deze Spektrum zenders hebben vanaf 20 tot ruim 200 geheugen plaatsen, dus met een zender kunnen je vliegen, varen en rijden.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten