De keuze voor brushed is vaak gebaseerd op baggeren. Brushed regelaars zijn goedkoop waterdicht te krijgen. De motortjes zijn goedkoop en functioneren onder water ook. Na veel modder en water gebruik slijten ze wel en zal je jaarlijks (afhankelijk van je gebruik) vervangen.
Als je brushless kiest is een gesensored systeem min of meer vereist ivm lowspeed startup. Daarnaast is brushless efficiënter en krachtiger, een batterij gaat dus langer mee.
Qua brushed rijd ik (op 3S) meest met 35T . Brushless tussen 2000 en 3000kv.
Voor de wielmoeren heb ik een 'schroevdraaier' met 7mm dop. Die kan, tot nu, overal in. Alternatief kan je een standaard kruissleutel buitenom smaller schuren.
Mijn eerste project SCX10
- Wouterb
- Donateur
- Berichten: 1219
- Lid geworden op: 02 jun 2017 09:24
- Locatie: Medemblik
x 16
- Gegeven waarderingen: 95 keren
- Ontvangen waarderingen: 137 keren
Re: Mijn eerste project SCX10
'Crazy Janey' (zelfbouw chassis, lc70 hardbody)
Baja Cherokee (zelfbouw, Jeep Cherokee hardbody)
Ramrod (VS4-10, kit)
Rip-Off (zelfbouw chassis, Toyota SR5 lexan)
Baja Cherokee (zelfbouw, Jeep Cherokee hardbody)
Ramrod (VS4-10, kit)
Rip-Off (zelfbouw chassis, Toyota SR5 lexan)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten