Zo, project bekabeling is afgerond.
Kleinere ontvanger geplaatst zodat de basisunit voor de LED verlichting ook in de receiverbox past, brede kabel naar de unit in de body toe is zo wel erg kort.
Nu nog even wachten op de nylon spacer vanuit BoomRacing de kan ik de lierkabel ook weer voorzien van een haak.
En op advies van mensen op de BoomRacing Facebook pagina alvast wat extra sterke vislijn geregeld voor als deze kabel weer breekt.
Boom Racing BRX02 '88 Land Rover Series II
-
Dustin
- Donateur
x 1- Gegeven waarderingen: 144 keren
- Ontvangen waarderingen: 114 keren
Re: Boom Racing BRX02 '88 Land Rover Series II
Blijkbaar is het erg ingewikkeld voor BoomRacing om een artikel wat niet los te koop is uit te leveren, heb een week geleden al een artikelnummer door gekregen wat ik zou moeten kunnen bestellen via hun site.
Tot op heden nog steeds niet mogelijk dus ik heb inmiddels de haak ook weer aan de lierkabel bevestigd en ik zie wel hoe het blijft werken.
Dan heb ik met rijden in ieder geval niet een los stuk kabel uit de voorbumper hangen.
Ondertussen maar even nadenken en kijken voor een andere oplossing.
Tot op heden nog steeds niet mogelijk dus ik heb inmiddels de haak ook weer aan de lierkabel bevestigd en ik zie wel hoe het blijft werken.
Dan heb ik met rijden in ieder geval niet een los stuk kabel uit de voorbumper hangen.
Ondertussen maar even nadenken en kijken voor een andere oplossing.