Cesco's Axial Wraith "True Fire"

Hier kun je de bouwverslagen plaatsen van je wagen.
Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2861
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 926 keren
Ontvangen waarderingen: 1083 keren

Re: Cesco's Axial Wraith "True Fire"

Bericht door Cesco » 07 mei 2019 23:10

20190507_114026.jpg
20190507_114151.jpg
20190507_120724.jpg
20190507_122648.jpg
20190507_225025.jpg
20190507_225042.jpg

Subonno
Donateur
Berichten: 516
Lid geworden op: 03 dec 2018 23:54
Locatie: Hilversum
Participant x 7
Gegeven waarderingen: 148 keren
Ontvangen waarderingen: 19 keren

Re: Cesco's Axial Wraith "True Fire"

Bericht door Subonno » 07 mei 2019 23:36

Die tandwielen zien er deftig uit!!

zottekop1
Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 okt 2019 23:14
Locatie: Maastricht
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Cesco's Axial Wraith "True Fire"

Bericht door zottekop1 » 11 okt 2019 21:59

Ziet er echt toppie , zo is de stap om een Axial Wraith te kopen snel gezet . :D

Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2861
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 926 keren
Ontvangen waarderingen: 1083 keren

Re: Cesco's Axial Wraith "True Fire"

Bericht door Cesco » 12 okt 2019 01:02

Dank je. Een Wraith is prima scale te maken zoals je ziet.

Epfray
Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 jun 2026 12:01
Locatie: Voorthuizen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: Cesco's Axial Wraith "True Fire"

Bericht door Epfray » 27 jun 2026 07:50

Fantastische wagen geworden. Erg mooi met die flammen wrap. En het interieur vind ik ontzettend mooi geworden met die verlichting. Top gedaan.
De wraith is een mooi model waar je wat mee kunt. De standaard 2.2 versie die jij ook hebt vond ik op de baan in hengelo nogal tegenvallen. Grote draaicirkel en erg breed en de voorwielen staan ver naar voren. Ik heb mijn wraiths dus allemaal naar 1.9 omgebouwd en ik vond dat een stuk beter rijden, op een crawlbaan dan. Het nadeel daarvan is dat je best veel aan moet passen en dat hij erg hoog op zijn wielen staat. Bij 2.2 valt dat totaal niet op.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Epfray en 8 gasten