Cesco's Axial Wraith "True Fire"
- Cesco
- Donateur
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
- Locatie: Emmen
x 1
x 13- Gegeven waarderingen: 926 keren
- Ontvangen waarderingen: 1083 keren
Re: Cesco's Axial Wraith "True Fire"
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
-
zottekop1
- Member
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 04 okt 2019 23:14
- Locatie: Maastricht
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: Cesco's Axial Wraith "True Fire"
Ziet er echt toppie , zo is de stap om een Axial Wraith te kopen snel gezet . 
- Cesco
- Donateur
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
- Locatie: Emmen
x 1
x 13- Gegeven waarderingen: 926 keren
- Ontvangen waarderingen: 1083 keren
Re: Cesco's Axial Wraith "True Fire"
Dank je. Een Wraith is prima scale te maken zoals je ziet.
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
-
Epfray
- Member
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 19 jun 2026 12:01
- Locatie: Voorthuizen
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 9 keren
Re: Cesco's Axial Wraith "True Fire"
Fantastische wagen geworden. Erg mooi met die flammen wrap. En het interieur vind ik ontzettend mooi geworden met die verlichting. Top gedaan.
De wraith is een mooi model waar je wat mee kunt. De standaard 2.2 versie die jij ook hebt vond ik op de baan in hengelo nogal tegenvallen. Grote draaicirkel en erg breed en de voorwielen staan ver naar voren. Ik heb mijn wraiths dus allemaal naar 1.9 omgebouwd en ik vond dat een stuk beter rijden, op een crawlbaan dan. Het nadeel daarvan is dat je best veel aan moet passen en dat hij erg hoog op zijn wielen staat. Bij 2.2 valt dat totaal niet op.
De wraith is een mooi model waar je wat mee kunt. De standaard 2.2 versie die jij ook hebt vond ik op de baan in hengelo nogal tegenvallen. Grote draaicirkel en erg breed en de voorwielen staan ver naar voren. Ik heb mijn wraiths dus allemaal naar 1.9 omgebouwd en ik vond dat een stuk beter rijden, op een crawlbaan dan. Het nadeel daarvan is dat je best veel aan moet passen en dat hij erg hoog op zijn wielen staat. Bij 2.2 valt dat totaal niet op.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten