Zeker. Met mijn bouwtempo is de verwachting, dat ze in de lente van 2023 klaar zijn.Mud monkey schreef: ↑23 mei 2018 21:13 Van harte heeren mooie aanwinst , we krijgen wel een verslag van de vooruitgang
Het blijft leuk spul
Toon je nieuwe aanwinst
- Patrick
- Donateur
x 1
x 20
- Gegeven waarderingen: 318 keren
- Ontvangen waarderingen: 292 keren
Re: Toon je nieuwe aanwinst
-
- Donateur
x 18
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 38 keren
Geeft niet Patrick maken we gewoon er een sort peyton place van
Maar wel veel leuker

Maar wel veel leuker

- Wizz
- Member
x 4
- Gegeven waarderingen: 2 keren
- Ontvangen waarderingen: 7 keren

Toch een cc-tje erbij.
Trx4 sport Rubicon Cross rc Demon en de CC01 FJ Cruiser
- Patrick
- Donateur
x 1
x 20
- Gegeven waarderingen: 318 keren
- Ontvangen waarderingen: 292 keren
- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 905 keren
- Ontvangen waarderingen: 1060 keren
Omdat ik de MST CFX Pajero niet op tijd af krijg en niet wil afraffelen bij de bouw speciaal voor het Walk The Trail event eergisteren een Axial SCX10.2 Jeep Cherokee gekocht.
Iemand bood deze op Marktplaats aan ongeveer 10km van mij vandaan. Kit versie. Hij heeft hem gebouwd en alleen binnenshuis mee gereden. Doet hem weg omdat hij alleen nog bouwt. Niet mee rijdt. Hagelnieuw dus. Zit een 55t motor in, 17kg PowerHD servo en een nieuwe 2s LiPo bij en compleet met nieuwe Absima zender, doos en alle sparen parts. Kap was al gespoten in Tamiya Copper kleur.
Eergisteravond even mijn eigen electronica in gebouwd uit de MST, een 1080 ESC en eigen receiver en zender. Zoon Tom gaat hier mee rijden en zijn eigen zender is hem bekend. Voor nu even een Holmes Hobbies Trailmaster Sport 550 27T motor ingebouwd. Dat is een voor de SCX10.2 geadviseerde motor. Even alles nagelopen. 1 link beter gemonteerd. Banden gelijmd en in de voorste wielen wat balanceerlood gedaan. Ook de bumpers met balanceerlood verzwaard. Even quick en dirty oplossingen maar goed.
Gisteravond een Killerbody lichtset ingebouwd vanwege deelname aan de WRR nachtrit. En met wat lampen die ik nog had en een plaatje styrene een daklicht gemaakt. En niet alle stickers waren geplakt dus dat ook even gedaan.
Als er nog tijd is wil ik de fenders nog zwart spuiten. Maar voor nu WTT ready. Zo staat hij er nu bij. Of het een blijver word zien we wel na de WTT. Voornaamste voor nu is dat er een crawler klaar staat voor elk van mijn 3 zonen en mijzelf.
Iemand bood deze op Marktplaats aan ongeveer 10km van mij vandaan. Kit versie. Hij heeft hem gebouwd en alleen binnenshuis mee gereden. Doet hem weg omdat hij alleen nog bouwt. Niet mee rijdt. Hagelnieuw dus. Zit een 55t motor in, 17kg PowerHD servo en een nieuwe 2s LiPo bij en compleet met nieuwe Absima zender, doos en alle sparen parts. Kap was al gespoten in Tamiya Copper kleur.
Eergisteravond even mijn eigen electronica in gebouwd uit de MST, een 1080 ESC en eigen receiver en zender. Zoon Tom gaat hier mee rijden en zijn eigen zender is hem bekend. Voor nu even een Holmes Hobbies Trailmaster Sport 550 27T motor ingebouwd. Dat is een voor de SCX10.2 geadviseerde motor. Even alles nagelopen. 1 link beter gemonteerd. Banden gelijmd en in de voorste wielen wat balanceerlood gedaan. Ook de bumpers met balanceerlood verzwaard. Even quick en dirty oplossingen maar goed.
Gisteravond een Killerbody lichtset ingebouwd vanwege deelname aan de WRR nachtrit. En met wat lampen die ik nog had en een plaatje styrene een daklicht gemaakt. En niet alle stickers waren geplakt dus dat ook even gedaan.
Als er nog tijd is wil ik de fenders nog zwart spuiten. Maar voor nu WTT ready. Zo staat hij er nu bij. Of het een blijver word zien we wel na de WTT. Voornaamste voor nu is dat er een crawler klaar staat voor elk van mijn 3 zonen en mijzelf.
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
-
- Donateur
x 18
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 38 keren
-
- Member
x 1
- Gegeven waarderingen: 27 keren
- Ontvangen waarderingen: 20 keren
Soms heb je van die periodes druk druk met van alles.
Interne verhuizing winterhobby plek gemaakt, iets fijner dan een enkel wandige houten schuur
Hoop ander gezeur, en toch kom je dan weer iets tegen.

Graupner PT 109 81 cm lang en aangedreven door 2 motoren.
Kant en klaar met verlichting en al. (spagetti is inmiddels aangepast)
Zegt een kennis goh das wel grappig, en wijst naar iets van das ook leuk.

Dus hij heeft nu de zwarte zee in 1/100 schaal rond de 70cm.
Compleet van hout en nog leeg op de schroefas na.
En ja hoor wie mag het ding varend maken.
Ben je met de verkoper aan de babbel, blijft deze bij mij plakken.

Leuk klein slepertje voor och als der visite is en afwisseling.
Krijg er wel meer mee die het rc gebeuren wel leuk vinden ook de scalers.
Mooie impuls voor het noorden
Komt ook nog de uitbater van het dorpshuis langs.
Goh, Bart jij doet iets met rc?
Euhh klooi wat aan is dat ook goed.
Voor mij wel heb nog 2 bootjes op de camping staan denk accu's stuk en bij de ander loopt de nitro motor niet lekker.
Kom ze wel een keer bij je brengen kun je ff kijken, of er weer leven in kan komen.
Vermoed dat ik men werf moet gaan uitbreiden en uurloon ga vragen.
Nu weer rust in de toko vinden kan ik verder met project fairplay.
Interne verhuizing winterhobby plek gemaakt, iets fijner dan een enkel wandige houten schuur

Hoop ander gezeur, en toch kom je dan weer iets tegen.

Graupner PT 109 81 cm lang en aangedreven door 2 motoren.
Kant en klaar met verlichting en al. (spagetti is inmiddels aangepast)
Zegt een kennis goh das wel grappig, en wijst naar iets van das ook leuk.

Dus hij heeft nu de zwarte zee in 1/100 schaal rond de 70cm.
Compleet van hout en nog leeg op de schroefas na.
En ja hoor wie mag het ding varend maken.

Ben je met de verkoper aan de babbel, blijft deze bij mij plakken.

Leuk klein slepertje voor och als der visite is en afwisseling.
Krijg er wel meer mee die het rc gebeuren wel leuk vinden ook de scalers.
Mooie impuls voor het noorden

Komt ook nog de uitbater van het dorpshuis langs.
Goh, Bart jij doet iets met rc?
Euhh klooi wat aan is dat ook goed.
Voor mij wel heb nog 2 bootjes op de camping staan denk accu's stuk en bij de ander loopt de nitro motor niet lekker.
Kom ze wel een keer bij je brengen kun je ff kijken, of er weer leven in kan komen.
Vermoed dat ik men werf moet gaan uitbreiden en uurloon ga vragen.
Nu weer rust in de toko vinden kan ik verder met project fairplay.
Tamiya cc01
Axial scx 10
Absima cr3.4 sherpa
Hpi rs4 sport 3
en vaar dingen
Axial scx 10
Absima cr3.4 sherpa
Hpi rs4 sport 3
en vaar dingen