Zo, de Wraith heeft zijn Walk the Trail doop gehad. Zoon Nick zijn favoriet en die heeft er de hele tijd mee gereden. De Wraith viel op en deed het ook goed. Verlichting gaf best een bak licht.
Tweede dag echter wel wat problemen. 1 wiel zat los dus die vastgezet. Tijdje later kwam Nick bij me en gaf aan dat er iets niet klopte. Bij nakijken bleek dat rechtsvoor het wiel niet meer aangedreven werd en vrijliep. Ik kon het zo snel niet vinden, dus maar even verder laten rijden met 3 wiel aandrijving. Ik was al bang dat er intern iets kapot was, maar vanavond rustig bekeken en het was iets heel simpels.
De vergrendelpin van de meenemer was weg en dus draaide de meenemer vrij op de aandrijfas. Simpele fix en het werkt weer. 4 wiel aandrijving weer.
Enige andere punten zijn de magneetbevestigingen van de Wild Willy hoofdjes. Daar moet ik iets anders op vinden. De hoofdjes komen steeds los. Van de bestuurder lijkt de miniservo overleden die het hoofdje laat meekijken. Voor de komende meeting dus fixen. En de stuurstang heeft zijn beste tijd gehad. Het functioneerde nog wel, maar is wel aan vervanging toe.
Allemaal kleine verbeterpunten.
Verder deed hij het prima.