Stuur servo TRX 6/ TRX 4

Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

Re: Stuur servo TRX 6/ TRX 4

Bericht door Cesco » 07 dec 2020 21:16

Ik gebruik al jaren de Power HD lW-20mg. Zitten in ongeveer 15 van mijn 20 RC auto's. Was er altijd heel tevreden over. Maar het lijkt alsof de kwaliteit is veranderd. De laatste 6 die ik gekocht heb gingen allemaal verdeeld over verschillende builds direct kapot. 6 achter elkaar kapot, allemaal nieuw of zeer kort gebruikt. Ben er even klaar mee.

Ik heb nu in mijn laatste build een Savox 1210SG gedaan. Maar prijsverschil is groot. De PowerHDs koop ik meestal voor rond de 20 euro, de Savox kost 90 euro.

Voor de budget crawler build van mijn zoon Nick nu een servo van Amazon gekocht (ook via AliExpress te koop). De 35kg waterdichte DS3235. Te koop voor rond de 15-30 euro. Of het wat is kan ik nog niet zeggen, heb ze net binnen. Maar de reviews zijn bemoedigend.

Afbeelding

Ik moet eerlijk zeggen. De Savox is een fijne servo. Maar blijf het een hoop geld vinden. Als je een stuk of 3 crawlers hebt begrijp ik het helemaal. Maar zoals ik met 4 rijders in het gezin. Met zoveel RC auto's. Dat loopt wel fors op dan.

Dus als deze 35kg servo wat is, dan zal ik afhankelijk van de toepassing die nemen of een Savox.

WillemH
Pro Member
Berichten: 765
Lid geworden op: 11 sep 2019 16:19
Locatie: Vries
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 285 keren

Re: Stuur servo TRX 6/ TRX 4

Bericht door WillemH » 08 dec 2020 11:18

Ik had een Power-HD in de Redcat maar dat ding heeft me nooit weten te overtuigen. Nou is die kater best zwaar, maar dan nog. Nu voorzien van een DS3225 en het ding doet wat ik wil. Voor het geld zijn deze dingen gewoon goed.
Deze gebruikers waarderen WillemH voor dit bericht:
Cesco (08 dec 2020 17:02)
Redcat Everest Gen 7 Pro
Hobao DC-1 a.k.a. hobbelpaard
Ex-Real Range Rover Sport
Werk in uitvoering: TRX4-Sport kit

Sunsai
Donateur
Berichten: 33
Lid geworden op: 31 mei 2021 21:10
Gegeven waarderingen: 46 keren
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Re: Stuur servo TRX 6/ TRX 4

Bericht door Sunsai » 02 jun 2021 17:59

Thanks Willem, gelijk besteld!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten