RCbearings.co.uk (Groot-Brittanië)

Hier kun je Shop Reviews lezen en plaatsen.
Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

RCbearings.co.uk (Groot-Brittanië)

Bericht door Cesco » 21 jan 2021 19:15

Naam van de winkel: RCbearings Limited

Website van de winkel: https://www.rcbearings.co.uk

Gekochte product:
- 2 stuks complete bearing (kogellager) set voor de Traxxas TRX-4

Ervaring met de winkel in het algemeen:
Aantal keer eerder besteld in afgelopen jaren, Denk zo een 200-300 lagers intussen. Hebben een zeer uitgebreid assortiment kogellagers voor onze RC hobby. Kwaliteit kogellagers zijn zeer goed en gaan lang mee. En de prijzen zeer redelijk. De sets zijn in vergelijking met andere RC kogellager sets een stuk uitgebreider. Communicatie is goed en ook per e-mail vlot. Webshop duidelijk en o.a. per merk en type te sorteren. Voor shims, RC schroeven en aanverwante hardware kun je er ook terecht.

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Al mijn aankopen zijn altijd vlot verlopen. Meestal binnen een week geleverd en bestellen zelf gaat ook zoals elke goede webshop. De levering voor deze order duurde iets langer, maar dat had met de drukte met de post te maken bij PostNL. Verzenden vanuit de webshop was direct, Royal mail had het in no-time over het kanaal heen. Maar stremming zat vervolgens bij PostNL, die er nog een ruime week over deed om af te leveren. De webshop niet aan te rekenen. Alles weer netjes verpakt en gewoon tevreden weer.

Aanbeveling voor anderen: Absoluut!
Eigenaar Colin heeft mij in de communicatie wel laten weten dat hij het hele Brexit gedoe even gaat afwachten en met name hoe de verzendkosten zich gaan ontwikkelen. Tot die tijd is levering alleen even binnen de UK, ik was één van de laatste orders die nog in de EU verzonden is. Hij wil zodra er duidelijkheid is wel weer in de EU gaan leveren.

Update 19-9-2021: Verzenden binnen de EU en wereldwijd is weer mogelijk!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten