Bloodbrothers Graphics (Nederland)

Hier kun je Shop Reviews lezen en plaatsen.
Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

Bloodbrothers Graphics (Nederland)

Bericht door Cesco » 21 jan 2021 20:16

Naam van de winkel: Bloodbrothers Graphics

Website van de winkel: https://www.bloodbrothersgraphics.com

Gekochte product:
Vaker orders gedaan, maar specifiek nu:
- Traxxas TRX4 vinyl wrap
- Bescheiden aandeel gehad aan ontwikkeling Element RC Gatekeeper vinyl wraps.
- Met een aangekochte custom design vinyl wrap voor mijn Gatekeeper.
- Bloody Lotion - RC Grease

Ervaring met de winkel in het algemeen:
Bloodbrothers zijn een bekende leverancier van vinyl wraps voor RC auto's. Voor o.a. mijn TRX-4 Defender al eens wat besteld en nog niet lang geleden nog voor mijn Traxxas TRX-4 Bronco. Eigenaren Pim en Kevin Klunder zijn bekend in de RC hobby en hun producten zijn steeds beter en aanbod groter geworden. Het kwam toevallig zo uit dat Pim wel een ontwerp voor de nieuwe Element RC Gatekeeper wilde maken en ik wilde graag een vinyl wrap voor de gatekeeper. Dus na overleg heb ik mijn lexan panelen naar Pim opgestuurd en is Pim aan de slag gegaan met zowel een ontwerp voor op hun website als een custom ontwerp voor mij. Op de website staat nu dus een ontwerp waar ik deels de input voor de kleuren voor gegeven heb, aangezien de kleuren van mijn Cesco RC logo de basis daarvoor vormde. Pim heeft daarna nog enkele andere designs en kleurcombinaties gemaakt.

Op zaterdag heb ik mijn panelen opgestuurd, maandag waren ze ontvangen. Dinsdag ontwerpen ontvangen en zijn de panelen weer retour naar mij gegaan. Op donderdag waren de ontwerpen definitief en heb ik de mijne besteld. Ongeveer twee weken later ongeveer was de druk en levering. Super service!

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Zie deels hierboven. Tevens de Bloody Lotion besteld en intussen gebruikt. Een hele fijne waterproof vet speciaal voor RC ontwikkeld. Hele bestelproces was persoonlijk, super en snel contact. kwaliteit gebruikte folie is aanzienlijk beter en zeer goed in vergelijk met aantal jaar geleden. Kosten vallen zeer mee en alternatieven moeten allemaal uit de US komen. Voordeel voor een lexan body is dat met een vinyl wrap je body een stuk sterker wordt en meer kan hebben. En het ziet er goed uit. Houd wel even rekening mee dat ze dit naast hun normale werk doen en niet fulltime. Alles gaat op bestelling en 1x per maand wordt alles geprint en verzonden.

Aanbeveling voor anderen:
Absoluut! Doen! Ik ga er zeker weer kopen.

Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

Re: Bloodbrothers Graphics (Nederland)

Bericht door Cesco » 27 jan 2024 17:00

Bloodbrothers bestaat niet meer. Mogelijk verwijderen uit reviews.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten