RC Racing Twente (Nederland)

Hier kun je Shop Reviews lezen en plaatsen.
Ivar
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 16 nov 2019 11:18
Locatie: Twente
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 5 keren

RC Racing Twente (Nederland)

Bericht door Ivar » 05 jun 2021 10:55

Hoi,

Ik zag dat er, volgens mij, nog geen onderwerp was betreffende deze winkel.

Naam van de winkel: RC Racing Twente

Website van de winkel: www.rcracingtwente.nl

Gekocht product: Talloze

Ervaring met de winkel in het algemeen:
Het is een beetje een vreemde eend in de bijt. Ik heb zeer veel ervaring met deze winkel en deze zijn overwegend slecht.

Wat is er nou precies aan de hand waardoor ik het geen prettige winkel vind,
- Houdt zich totaal niet aan wetten en regels omtrend consumentenrechten en garantieafwikkeling. (Ik kom hier verderop nog op terug)
- Vreemde openingstijden.
- Slechte website/webshop waar niet wordt vermeldt of producten op voorraad zijn/direct leverbaar zijn. Kortom, je besteld en betaald een product die vervolgens niet in hun bezit blijkt te zijn. Je krijgt dan te horen dat het product voor jou wordt besteld bij de importeur/leverancier. En, zoals bekend is in de rc wereld, zijn producten vaak slecht leverbaar of niet op voorraad bij de importeur/leverancier. Je kunt dus beter een webshop opzoeken met een goede actuele voorraadstatus die gelinkt is aan de leverancier(s) zoals Traxxas en Horizon Hobby. Het is vreemd dat men betalingen aanneemt terwijl het product niet in bezit van de winkel is. Wat je niet hebt kun je niet verkopen lijkt mij.