Oriënterend en nieuwe hier😎

Stel jezelf hier eventjes voor, wanneer je nieuw bent. Zodra je jezelf voorgesteld hebt krijg je toegang tot het hele forum.
Jmzwiers
Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 okt 2021 09:42
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Oriënterend en nieuwe hier😎

Bericht door Jmzwiers » 10 okt 2021 19:22

Welkom Lou,

Ik stond zelf ook voor die keuze en ben begonnen met de kleine WPL trucks. Die rij je voor 100 euro (metal kit en wat upgrades) plus een zender. Prima spul als je handig bent, maar je moet wel een kameraad hebben die met hetzelfde rijdt. Naast het 1:10 spul is het echt een wereld van verschil.

Ik heb me helemaal de blubber gezocht op Ali omdat de scx10 clonen heel betaalbaar lijken maar onder aan de streep scheelt het niet eens zoveel met de TRX-4. Vooral de diff lockers, 2 speed gearbox en goed aangeschreven levensduur van de aandrijving deed me besluiten in 1x de portemonnee te trekken en qua chassis in 1x klaar te zijn. In mijn geval zijn de diff lockers vooral fijn als je op gemengde ondergrond rijdt en je je aandrijving wat spaart op de stenen. Verschil in draaicirkel vind ik niet heel groot. Ook is de zekerheid dat aftermarket delen passen wat groter bij de TRX-4.

Gebruikt op marktplaats vind ik persoonlijk de vraagprijzen erg hoog. Er zitten zelden precies de mods op die je zelf zou kiezen die dit goedmaken. En als je pech hebt heeft de auto het nodige water gezien zonder het juiste onderhoud en krijg je alsnog een hoop kosten. Maar je kunt het treffen. Ik zag nog een aanbieder boven in Groningen met nieuw spul voor de helft van de prijs, maar ophalen kon niet...

Succes met de keuze!!
Bijlagen
IMG_20210729_083611814_HDR.jpg

Gebruikersavatar
Alex73
Member
Berichten: 42
Lid geworden op: 28 jul 2021 19:04
Locatie: In de buurt van Rotterdam
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: Oriënterend en nieuwe hier😎

Bericht door Alex73 » 29 okt 2021 21:10

Welkom en ik ben benieuwd naar je keuze :D
Amewi AMXRock RXC10P | HG P407 "Bruiser"

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten