Wie helpt mij de winter door

Reckless
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 jan 2018 17:04
Locatie: Reusel
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Wie helpt mij de winter door

Bericht door Reckless » 20 sep 2021 02:15

Ik weet het moet nog herfst worden maar op tijd vragen zal nodig zijn.
Het probleem is tijd en ervaring. De oplossing zou zijn de juiste man voor de juiste klus.
En ik weet dat het vragen naar de bekende weg is, maar wie weet is er hier hulp te vinden.

Ik heb eindelijk na dik 10 jaar zoeken een te printen body gevonden van mijn eigen auto die we al 14 jaar rijden. Een Mitsubishi delica, de L400 uitvoering.
Maar om nu even een printer te kopen en dan die body er ff uit te toveren gaat hem voor mij niet worden, dan word het kerst 2022 voordat ik er iets mee kan.

Nou is al een paar jaar mijn instelling dat ik de 2 weken kerst vrij ben en dan ook mijn telefoon onderweg uit het raam gooi( … en na 2 weken Maar weer ga zoeken…)en ga doen waar ik zelf zin in heb ipv voor anderen springen en rennen. … tis er alleen al 3 jaar niet van gekomen.

Dus voor dit jaar gaat het gebeuren en dan zou ik heel graag mijn eigen auto kopiëren 1:10

Dus lang verhaal kort… wie wil dat ding voor mij uit een printer goochelen.??
-Ik kom hem op halen,
-ik wil er voor betalen,
-ik wil er de afwas voor doen, de vuilniszak buiten zetten… kattenbak leeggooien, wandelen met de hond…vrouw…konijn, maakt me ook niet uit

Gewoon printen, verder niets er aan doen zodat ik kan klooien met de kerst,
met de top 2000,
met een blok hout in de kachel,
In Mun onderbroek om 3:28 snachts lekker schuren aan de keukentafel met een beker sjako

Alles om mijn eigen auto te bouwen zodat ik daar mee kan doen wat van ons vrouw in het echt nie mag nie …. Die moet er nog mee naar de jumbo!

Wie helpt mij de winter door.
Bijlagen
0E30F782-5544-4D91-B817-0AE371F29EB1.jpeg
Voor alle bezigheden met de letter S moet je ruim de tijd nemen...
Slapen, Scheuren, Scalen, Sex, Sch..ten, Schranzen, Suipen....

Gebruikersavatar
Gert-Jan
Donateur
Berichten: 1404
Lid geworden op: 03 jun 2017 21:10
Locatie: Swifterbant
Organizer x 1Participant x 21
Gegeven waarderingen: 154 keren
Ontvangen waarderingen: 162 keren

Re: Wie helpt mij de winter door

Bericht door Gert-Jan » 07 dec 2021 21:15

Die komt de winter wel door :mrgreen:

Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Gert-Jan voor dit bericht (totaal 5):
johanv (08 dec 2021 07:58) • coopertje (08 dec 2021 08:37) • Dustin (08 dec 2021 12:12) • Patrick (08 dec 2021 16:35) • Garry (09 dec 2021 16:36)
Printjunkie :mrgreen:

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten