Zoekende noob erbij...

Stel jezelf hier eventjes voor, wanneer je nieuw bent. Zodra je jezelf voorgesteld hebt krijg je toegang tot het hele forum.
Patje
Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2022 17:04
Locatie: Nederland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Zoekende noob erbij...

Bericht door Patje » 17 jan 2022 11:38

Jamsyl schreef: 17 jan 2022 09:39 De SCX24 vind ik zeker een aanrader, de instap is dan relatief voordelig, maar het is al wel een “hobby-grade” RC, niet zo’n “prul”. Volledig reparabel (voor weinig), helemaal te customizen, en in huis te gebruiken, of op een stenen border in de tuin.
Over dit modelletje heb ik inmiddels al veel gelezen en op Youtube gezien. Over het algemeen is men zeer positief over dit wagentje en wordt ie vaak aangeprezen als de beste instapper (in een kleinere schaal)...
Nu moet ik ook zeggen, dat ze op YT of op de diverse fora wel bij heel erg veel modellen zeggen; "dit is de beste starter!!" enz enz.

Jamsyl schreef: 17 jan 2022 09:39 Zorg wel voor passend gereedschap, genoeg licht en een goede bril als je gaat sleutelen, het is erg klein allemaal :geek:
Ben benieuwd waar je op uit gaat komen!
Check, check & check... ach dat komt allemaal wel goed voor iemand die uit de 1 op 87 wereld komt :D

Ook ik ben benieuwd waar ik uiteindelijk zelf op ga uitkomen. Geloof dat ik vooralsnog de (rtr 1:10) trx 4 blazer/bronco kant op aan het gaan ben... met wellicht als eerste start dus een scx24.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten