ampow.com (europa/duitsland)

Hier kun je Shop Reviews lezen en plaatsen.
Gebruikersavatar
DeWouz
Donateur
Berichten: 48
Lid geworden op: 17 jan 2020 00:00
Locatie: Boxmeer
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 8 keren
Ontvangen waarderingen: 10 keren

ampow.com (europa/duitsland)

Bericht door DeWouz » 09 feb 2022 20:45

Naam van de winkel:Ampow.com
Website van de winkel: https://www.ampow.com/
Gekochte product: https://www.ampow.com/products/ovonic-5 ... 8147261596

Ervaring met de winkel in het algemeen: Via de whatsappgroep door Fedor op bovengenoemde website geattendeerd voor accu's. Beetje gaan rondsnuffelen en tot de conclusie gekomen dat de prijzen heel erg scherp zijn. Ik heb eigenlijk altijd accus bij Hobbyking besteld maar daar zijn de prijzen ook gestegen. Voor mijn Arrma Senton 4x4 brushless zocht ik extra accus met een minimale 50c rating. Voor 67euro (ex verz.) Kreeg ik 2x 8000mah 3s 50c accus. Ik heb de bestelling op vrijdagavond geplaatst en op woensdagmiddag ontvangen. Keurig op de hoogte gehouden via mail over de status. DHL kwam het pakketje leveren. Enige minpunt vind ik dat de accus in de orginele doos als verzenddoos zijn verzonden. Ik zou dit liever in een blanco doos zien.
Ik heb de beide accus direct gemeten om de cellen te controleren. Alle cellen keurig op 3.8/3.81v.
Tot zover ben ik erg tevreden. Zodra ik ga bashen zal ik beide accus eens testen. Mocht ik er niet blij mee zijn dan zal ik deze post updaten. Mocht er geen update komen dan zijn ze goedgekeurd. ;)

Aanbeveling voor anderen: aanrader!
Deze gebruikers waarderen DeWouz voor dit bericht:
Arie Kanarie (11 feb 2022 21:47)
Carpe Diem

Traxxas Trx4 Bronco
Gmade GS02 '67 Chevy C10
ARRMA Senton 4x4 BLX V3
ARRMA Big Rock 4x4 BLX V3
Hobbyking Desert Fox buggy
HPI Sprint 2 drifter Subaru Impreza wrt
Hobbyking Blaze DFR Drifter '64 Chevy Impala
Tamiya Beetle Rally MF-01X
WPL D12

Gebruikersavatar
Arie Kanarie
Donateur
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 aug 2018 06:10
Locatie: Zuid-Holland
Participant x 4
Gegeven waarderingen: 31 keren
Ontvangen waarderingen: 56 keren

Re: ampow.com (europa/duitsland)

Bericht door Arie Kanarie » 11 feb 2022 21:47

Naam van de winkel: Ampow.com
Website van de winkel: https://www.ampow.com
Gekochte product: 2200mah 3s lipo’s
Ervaring met de winkel in het algemeen: Denk dan aan communicatie, presentatie, behulpzaamheid.
Ervaring met betrekking tot de aankoop: Bij mij waren ze in de originele Lipo doos verzonden. Adres etiket erop en versturen. Maar de lipos zijn zeer mooi geprijst. Geven een degelijke indruk en zijn mooi afgewerkt ipv een krimpfolie eromheen, sticker er op en klaar.
Aanbeveling voor anderen: Ik denk dat er nog meer van Lipo’s van dit merk komen.

Update 13-2-2022: Vandaag eerste rit gemaakt met deze lipo’s.
Moet zeggen. Zelfs in een stock Element Enduro hielden ze het lang uit. Totaal geen miskoop.

4DECBE53-0759-45B5-A4B6-0C09900A363C.jpeg

2B21F45A-B29C-4D14-B58B-8483614B16FF.jpeg
Deze gebruikers waarderen Arie Kanarie voor dit bericht:
Flipje (12 feb 2022 10:13)
BRX01 No.975 & No.1178
Vanquish VS4-10 PRO
en meer..,

Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

Re: ampow.com (europa/duitsland)

Bericht door Cesco » 11 okt 2022 22:02

Naam van de winkel: Ampow.com
Website van de winkel: https://www.ampow.com
Gekochte product: Ovonic 3S 3600MAh 50C Liop accu's.
https://www.ampow.com/products/ovonic-3 ... 0955197684
Ervaring met de winkel in het algemeen: Webshop werkt prima, het is o.a. de EU website van het Lipo merk Ovonic.
Hebben regelmatig aanbiedingen, kortingscodes en bundelkortingen.
Ervaring met betrekking tot de aankoop: Netjes verpakt, zowel de Lipo's ieder netjes in een doosje, als de hele verzending ook goed verpakt. Verzending was heel snel, binnen 3 werkdagen. Keurige updates via e-mail.

Prijzen zijn heel net en reviews goed. Ik kocht altijd Lipo's bij Hobbyking, maar zoals @DeWouz al aangaf hierboven. De prijzen zijn daar gestegen en ze hadden geen alternatief in het formaat, prijs, 3S en 3000/3600MAh wat ik zocht. Dit is dus zeker een goed alternatief. Ik ben mijn crawlers aan het overzetten naar 3S en wel... lipo's kunnen duur zijn.
Zeker als je er genoeg wilt voor 4 rijders in het gezin. Sluit mij aan bij @Arie Kanarie dat ze een degelijke indruk geven en zijn mooi afgewerkt. Ik wilde graag 3600MAh of 3000MAh en ze moeten in de kleine batterij tray passen van mijn Element RC's. Deze zijn hier perfect voor.

Was heel erg aan het twijfelen tussen deze van Ovonic of de volgende opties in ongeveer zelfde formaat:
- Gens Ace (3S 3600MAh 60C softpack)
- Reedy Wolfpack (3S 3000mAh 30C Shorty hardcase)
- of Ruddog (3S 3000mAh 50C Short Stick Pack, hard case).
Maar deze Ovonic winnen absoluut qua prijs.
Verhouding prijs is ongeveer 5 stuks Ovonic tegenover ongeveer 3 van de andere merken. Dat verschil vond ik wel groot. Gewicht is fractie meer als de andere merken, maar aanmerkelijk minder als mijn huidige Turnigy 2S 5000MAh 60C.
Op basis van reviews en aanbevelingen andere forumleden de Ovonic een kans gegeven.

Worden geleverd met een paar Ovonic stickers en XT60 connector. Er zit ook een EC3 connector bij.
Mijn standaard is XT90 connectoren, dus die zal ik er op solderen.

Over de werking kan ik nog weinig zeggen tot ze een paar cycles hebben gehad. Maar alle cellen zijn mooi gebalanceerd, zo uit de doos. Dus dat ziet er goed uit. Ik heb altijd hardcase Lipo's gekocht, maar deze zien er ook heel goed uit.

Aanbeveling voor anderen: Ik denk zeker dat er nog meer van Lipo’s van dit merk komen. Mogelijk nog enkele 2200MAh, zoals bovenstaande van @Arie Kanarie.

Ovonic.jpg
Deze gebruikers waarderen Cesco voor dit bericht (totaal 2):
Patrick (12 okt 2022 11:27) • Garry (15 apr 2023 17:35)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten