hallo !

Stel jezelf hier eventjes voor, wanneer je nieuw bent. Zodra je jezelf voorgesteld hebt krijg je toegang tot het hele forum.
ericavoorst
Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2024 16:50
Locatie: amster
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

hallo !

Bericht door ericavoorst » 25 jan 2024 16:52

Over mij:

Hallo allemaal! Ik ben ericavoorst, een fervente RC-crawlingliefhebber die graag de modderige paden en rotsachtige terreinen van Nederland verkent. Mijn naam is afgeleid van mijn favoriete plek om te crawlen, Erica Voorst in Drenthe. Mijn hobby begon toen ik een mysterieuze doos met RC-onderdelen vond in een verlaten schuur. Sindsdien ben ik verslaafd aan het bouwen en racen met mijn RC-crawlers.

Mijn RC-crawler:

Momenteel rijd ik met een zelfgebouwde RC-crawler die is geïnspireerd op de Marsrover. Het is uitgerust met aangepaste banden en verlichting, zodat ik zelfs 's nachts kan crawlen. Ik heb er ook een mini-camera op gemonteerd om epische off-road video's vast te leggen.

Mijn doelen:

Mijn belangrijkste doel op dit forum is om mede-enthousiastelingen te ontmoeten en kennis uit te wisselen over alles wat met RC-crawling te maken heeft. Ik ben momenteel bezig met het bouwen van een schaalmodel van een oude Nederlandse windmolen die ik wil integreren in mijn parcours. Als je tips hebt over hoe ik dit het beste kan aanpakken, laat het me weten!

Favoriete trails:

Mijn favoriete plek om te crawlen is een verlaten steengroeve in de buurt van mijn huis. De steile rotsen en ruige paden bieden een geweldige uitdaging voor mijn RC-crawler. Maar ik sta altijd open voor nieuwe avonturen, dus als je een geweldige plek kent waar ik nog nooit ben geweest, deel het dan met me!

Laten we samen de wereld van RC-crawling verkennen en genieten van deze geweldige hobby!
Deze gebruikers waarderen ericavoorst voor dit bericht (totaal 2):
johmir (25 jan 2024 20:55) • Cesco (19 feb 2024 20:16)

Gebruikersavatar
Garry
Donateur
Berichten: 2353
Lid geworden op: 05 sep 2018 16:35
Locatie: Gorinchem
Participant x 10
Gegeven waarderingen: 72 keren
Ontvangen waarderingen: 343 keren

Re: hallo !

Bericht door Garry » 25 jan 2024 18:44

Welkom op de forum
😎😁

Gebruikersavatar
coopertje
Site Admin
Berichten: 1189
Lid geworden op: 27 mei 2020 11:51
Locatie: Eindhoven
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 526 keren
Ontvangen waarderingen: 612 keren

Re: hallo !

Bericht door coopertje » 26 jan 2024 08:10

Welkom Ericavoorst!

Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2756
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 841 keren
Ontvangen waarderingen: 999 keren

Re: hallo !

Bericht door Cesco » 19 feb 2024 20:22

Welkom. Ik ben nu wel heel benieuwd waar in Drenthe deze verlaten steengroeve is. Heb je een adres?
Ik woon in Emmen en een nieuwe locatie is altijd welkom. Zeker dichtbij.
Deze gebruikers waarderen Cesco voor dit bericht:
Mole-NLD (21 feb 2024 20:25)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 238 gasten