vraag en mededeling

Alles met betrekking tot Crawler & Scalers kun je hier posten.
willem
Member
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 aug 2021 07:56
Locatie: Noordbeemster
Gegeven waarderingen: 31 keren
Ontvangen waarderingen: 2 keren

vraag en mededeling

Bericht door willem » 06 feb 2024 11:28

Beste Crawlervrienden en vriendinnen,

Ik heb 2 onderwerpen, de eerste is dat ik een aantal jaren geleden op een doordeweekse dag in Zeist heb gereden, en dat was mij wel bevallen, alleen ben ik de locatie kwijt, nu was ik aan het zoeken via Google Maps, en kwam ik de Prins Bernardlaan tegen, komt dat jullie bekend voor, leek mij een leuk stukje, met wat parkeerplaatsen, ik hoor graag jullie mening hier over, en/of waar het ook leuk is om te rijden, en het MOET in Zeist zijn gezien de tijd die ik daar maar even heb in de omgeving.

En het 2e onderwerp is dan er een bestuurs wisseling heeft plaats gevonden bij RC Planet Crawelbaan.

De voorzitter had aangegeven er te mee willen stoppen, en de leden hebben onder getekende voor gedragen en gekozen. Dus mochten jullie vragen hebben betreffende onze baan in Velsen. Neem dan contact met mij op, dit kan via onze website https://www.rcplanetcrawlerbaan.nl/contact , daar staat mij nummer op vermeld. Ik hoop jullie een keer op onze mooie baan te ontmoeten.

Groetjes,
Willem
Laatst gewijzigd door willem op 05 apr 2024 18:37, 2 keer totaal gewijzigd.
ik rij met de volgende auto's
Rustler
Hoss
Defender
Trx 6

Gebruikersavatar
Mole-NLD
Donateur
Berichten: 88
Lid geworden op: 03 feb 2024 18:29
Locatie: Nederland
Gegeven waarderingen: 146 keren
Ontvangen waarderingen: 38 keren

Re: vraag en mededeling

Bericht door Mole-NLD » 06 feb 2024 12:06

Hi Willem,

1) IN Zeist durf ik niet te zeggen, wel BIJ zeist, net ten noorden van Zeist, aan de noordkant van het NMM kun je mooi trailen. (gewoon parkeren bij het museum en het bos in) Of net onder Soest heb je de soesterduinen, ook erg mooi zandgebied.
Verder heb ik hier op deze pagina nog een overzicht van wat locaties staan waar ik hoop dat mensen er meer plaatsen delen.
(Ik zal gelijk die trails/wandelroute bij het NMM erbij zetten, die staat er nog niet namelijk)

2) Gefeliciteerd met je nieuwe functie!
Die baan staat bij mij zeker op de agenda nog eens te bezoeken, 't is alleen voor mij een eindje rijden. (toch al gauw 1,5u enkele reis) Dus ga proberen het een keer te combineren als ik in de buurt ben.
Of, leuke suggestie: plan een forum meeting ter viering van jouw nieuwe functie! Dan zorg ik wel dat ik er ben :dance:
Crawlers:
Sandy the Landy .......................TRX-4..................Defender
The Green LoRD..............................TRX-4M......Defender
The Muddywagon..............SCX24................PowerWagon

Non Crawlers:
Slash 2WD BL-2S

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 272 gasten