Even voorstellen,
mijn naam,John Groeneveld woonachtig in Zuidland.
Sinds kort een FTX outback paso 3.0 in mijn verzameling. Een leuke crawler om mee te beginnen.
Thuis een paar hindernissen gemaakt om de smaak te pakken te krijgen en ik moet zeggen dat het wel naar meer smaakt.
Momenteel bestaat de verzameling uit diverse schepen (varend en statisch) enkele vrachtwagens (1:14),een vw t1 en een vw kever (1:10) en nu dus een crawler erbij.
De reden waarom ik me hier heb aangemeld is om meer te weten te komen over de ins en outs in het crawler gebeuren.
Voorstellen.
-
- Member
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
-
- Pro Member
- Gegeven waarderingen: 33 keren
- Ontvangen waarderingen: 94 keren
Re: Voorstellen.
Welkom.
De meesten zitten ook op de Whatsappgroep, vandaar dénk ik dat ik de eerste ben om je te begroeten.
Het is niet dat er niemand is hier, of niet actief is in de crawlerscalergroep, want er zijn redelijk wat enthousiastelingen. Whatsapp neemt een deel over van de communicatiebehoefte in de groep.
Veel plezier
De meesten zitten ook op de Whatsappgroep, vandaar dénk ik dat ik de eerste ben om je te begroeten.

Het is niet dat er niemand is hier, of niet actief is in de crawlerscalergroep, want er zijn redelijk wat enthousiastelingen. Whatsapp neemt een deel over van de communicatiebehoefte in de groep.
Veel plezier

Reely 'FreeMen' / 79 Bronco 1:10
T2M 'zombie' Buggy 1:10
Carisma 'Brat' 1:24
Amewi 'Phantom' 1:32
Tello drone
Honda 'CR-V' 1:1
T2M 'zombie' Buggy 1:10
Carisma 'Brat' 1:24
Amewi 'Phantom' 1:32
Tello drone
Honda 'CR-V' 1:1