Mijn naam is Bert Konings. Woon in Geleen en ben 52 jaar jong.... Jong?? ja hoor, wie gaat anders de bos in spelen met een autootje?

Ik dus....wij hier op het forum dus....

Maar omdat ik dat niet alleen wil doen, maar het leuk vind om met anderen deze leuke hobby uit te oefenen en natuurlijk van gedachten te wisselen en kennis te delen, wil ik me aansluiten bij dit forum.
Ik ben al jaren gecharmeerd van de Traxxas Summit 1:8. Wat voor kracht dat in die "machine" zit.... en de features zoals 4wd, diff lock, hi-gear, lo-gear... maar ja.. de kosten van aanschaf hebben me wel tegen gehouden.
Onlangs kwam ik bij de zoveelste youtube film over dit thema een TRX-4 tegen....tja...de liefde was er op de de 1e blik...dus ben ik nu toch overstag gegaan en heb ik een Traxxas TRX-4 gekocht.. Misschien minder tereinwaardig dan de Summit maar dan wel weer veel realistischer op basis van een echte 4WD landrover.
Nu kan ik gewoon de bos in trekken met mijn TRX...maar veel leuker is dat om samen te beleven. Dus als iemand suggesties heeft of een terrein weet waar je perfect met de crawler uit de weg kunt...dan hoor ik dat graag.....
Hopelijk tot gauw..
Bert.