Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Hier kun je Shop Reviews lezen en plaatsen.
Patrick
Donateur
Berichten: 2019
Lid geworden op: 27 mei 2017 19:30
Locatie: Tilburg
Organizer x 1Participant x 20
Gegeven waarderingen: 281 keren
Ontvangen waarderingen: 244 keren

Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door Patrick » 16 feb 2018 00:00

Naam van de winkel: trxxs-winkel.nl - Kaatsheuvel

Website van de winkel: http://www.trxxs-winkel.nl/

Gekochte product: Savox SW-0231MG Servo - EUR 37.95 - NIET GELUKT

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Samen met [mention]fenkdv[/mention] deze servo besteld rond 13 januari. De bewuste servo zou eind januari geleverd worden. Dit was al verbazingwekkend aangezien op de site de volgende quote staat: "Bijna alles op voorraad". Dit werd pas medegedeeld na bestelling en betalen. Eind januari bleef het erg stil. Een telefoontje wees uit dat de servo nog besteld moest worden. Het kon nog wel even gaan duren. We konden zonder problemen een duurdere vervangende servo leveren voor dezelfde prijs.
Op weg naar Kaatsheuvel dus.
We konden daar een POWER HD LW-20MG SERVO mee krijgen. Deze wordt bij hen voor EUR 44.95 verkocht.

Naar mijn idee is Savox beter dan Power HD, maar je krijgt er wel een paar kilos extra voor. Aangezien fenkdv zijn servo thuis had willen laten bezorgen heeft hij ook EUR 4.95 verzendkosten betaald. Hij had dus in totaal 42.90 voor de Savox betaald. Op mijn vraag om de verzendkosten terug te krijgen, werd ontkennend gereageerd. De totaal betaalde order was minder dan de Power HD servo. Men vond het dus niet nodig om de verzendkosten terug te betalen.

Het was niet mijn order, maar die van fenkdv. Hij stemde ermee in. Als het mijn order was geweest had ik ter plaatse de koop ontbonden. In Hong Kong kun je de Power HD servos voor een Euro of 20 kopen. De marge voor trxxs-winkel zal dus aanzienlijk zijn, maar men vond het toch nodig om die verzendkosten in de pocket te houden. Erg flauw.

Ervaring met de winkel in het algemeen:
Ik ben in de winkel nog even doorgegaan over hun voorraad beheer en misleiding op de website. Ik kreeg daarop letterlijk te horen dat hun website niet gekoppeld is aan een voorraadbeheer systeem. Wat op de website staat, is niet per definitie (tijdig) leverbaar. Ik kreeg een heel ingewikkeld verhaal over een magazijn en lastig uit te voeren beheer op verkoop van de plank. Tijd voor een moderner systeem dacht ik toen. Anderen doen het namelijk al jaren wel.

Deze review doet geen uitspraken over de aftersale en garantie afhandeling. Daar kan ik niet over oordelen. Ik oordeel wel over de webwinkel en het verkoopproces. Deze deugen naar mijn mening beiden niet.

Aanbeveling voor anderen:
Mocht je toch iets bij ze willen bestellen? Vraag vantevoren of ze het ook daadwerkelijk kunnen leveren, of haal ter plaatse op, en betaal ook pas ter plaatse. Het is niet meer van deze tijd, maar dit wil ik je toch van harte aanbevelen.

Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

Re: Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door Cesco » 17 feb 2018 00:39

21-4-2018, Geupdate aanvulling volgens forumregels:
Naam van de winkel: Trxxs-winkel.nl - Kaatsheuvel

Website van de winkel: http://www.trxxs-winkel.nl/

Gekochte product: Teveel om te specificeren, tientallen onderdelen voor mijn crawlers en diverse Traxxas auto's.
Ervaring met de winkel in het algemeen: Als je in de fysieke winkel komt in Kaatsheuvel wordt je prima geholpen. Bestellen online zeer wisselende ervaringen mee m.b.t. communicatie. Als iets op voorraad is wordt alles vlot uitgeleverd en hierover gecommuniceerd. Als iets niet op voorraad is wordt het helaas stil en moet je er zelf achteraan zitten. Vaak meerdere keren bellen. Het is dan heel afhankelijk van wie je helpt of en wanneer er opvolging komt.

Ervaring met betrekking tot de aankoop: Indien op voorraad snel geleverd. Indien niet op voorraad hoor je niets. Vervelende is dat er artikelen zijn die aangeboden zijn en dan niet op voorraad blijken te zijn. Een voorraadindicatie ontbreekt. Als je er zelf niet achteraan zit hoor je er nooit meer wat van. En vaak moet je in die situatie doorbellen tot je de juiste medewerker hebt die wel doet wat belooft wordt. Kwaliteit van de producten is prima, maar elders precies hetzelfde. Kwaliteit van de winkel is zeer wisselend. Levertijden zijn dus ook zeer wisselend en dat zorgt er wel voor dat ik er minder ben gaan bestellen. Het komt mij te vaak voor dat een levering langer duurt als dat ik hetzelfde artikel van een ander continent laat komen. Tegen veel lagere prijzen. Ik woon aan de andere kant van NL, dus langsgaan in de winkel is voor mij geen optie. Ik ben desondanks wel een aantal keer in de shop geweest, dus kan wel oordelen daarover. Niet blind kunnen gaan op voorraad is een reden dat ik minder ben gaan bestellen.

Als verder 1 artikel niet op voorraad is wordt de hele order achtergehouden. En soms ook weer verkocht..... Dus dan is het ontbrekende binnen en ergens iets in de rest van de bestelling intussen weer verkocht en niet meer op voorraad.... Deellevering verzoeken worden gedaan, maar moet je vaak meerdere keren voor bellen.

Korting: Ze bieden 5% korting aan via dit forum. Dat is heel mooi. Maar om aan de benodigde kortingscode te komen moet je eerst bellen. Dan krijg je een code die eenmalig geld. Dat is niet handig. Ik kan alleen bellen binnen openingstijden en dan ben ik ook aan het werk. Als ik tijd heb om te bellen en te bestellen ('s avonds), dan zijn ze niet te bereiken. Iets last minute bestellen of iets bestellen wat je snel nodig bent, wordt dan vertraagt. Een simpele altijd werkende kortingscode zou dit eenvoudig oplossen. Ik heb ook een aantal keer gehad dat gevraagd werd of ik later terug wilde bellen, omdat degene die de kortingscode moet aanmaken er niet is.

Aanbeveling voor anderen:
Waarom wel?
Ze hebben van alle NL shops de meeste voorraad. Magazijn is echt fors. Dat is een plus. Als je vooraf belt of iets op voorraad is voor je online besteld of persoonlijk langsgaat, prima aan te bevelen.

Waarom niet?
Ik grijp echter te vaak mis terwijl de website wel suggereert dat er voorraad is. Als je dus de tijd hebt is de levertijd vanuit een shop op een ander continent (China, Hongkong, US, UK, etcetera) vaak zelfs sneller en een stuk goedkoper. Ik heb dus er zowel hele goede als zeer mindere ervaringen mee.

Score?
Op een score van 0-10 zouden ze met gemak een 9 kunnen scoren en dat deel ik ook uit voor de fysieke winkelervaring voor zowel de winkel in Kaatsheuvel als de winkel in Lommel.
Wat online bestellen betreft, dat krijgt van mij een score van net een 6. Werk aan de winkel op gebied van betere communicatie, afspraken nakomen en verduidelijking werkelijke voorraad op hun website.



17-2-2018, Oorspronkelijke reactie:
Ik kan een heel verhaal ophangen. Maar zelfde ervaring hier. Daar staat tegenover dat ze wel 1 van de shops zijn met de meeste Traxxas voorraad. Regelmatig wel onderdelen kunnen krijgen die in andere NL shops niet op voorraad zijn. Is het echter niet op voorraad dan kun je het net zo goed over de grens bestellen qua levertijd en dan betaal je vaak minder.

Ik was afgelopen week in hun winkel in Lommel België. Daar vertelde de verkoper dat de voorraad van hun shops in Kaatsheuvel, Lelystad en Lommel niet aan elkaar gekoppeld is. Ze kunnen wel elkaar en voor elkaar leveren. Het gekke is ze hebben ook 3 websites. Niet handig. 1 website met aantal voorraad indicaties. Leverbaar in Kaatsheuvel, leverbaar in Lelystad of Leverbaar in Lommel. Waar het ook ligt van daaraf verzenden. En dan status niet op voorraad maar zoveel bij leverancier die dan de verzending regelt. Nu bestellen ze zelf bij leverancier en als zij het hebben ontvangen sturen ze het door. Laatste status niet op voorraad bij shops en leverancier. Het is geen rocket science .

Het is helaas een probleem bij vele shops. Mijn locale shop Romulco / GearRC is wel bezig op zijn website de voorraad te koppelen aan eigen voorraad en die van de importeur. Met indien niet in shop wel bij leverancier levering rechtstreeks van leverancier naar klant.

Zichtbaar bij wie op voorraad plus dropshipping is echt minimale in deze tijd.

Het steunen van de NLse shops is met bovenstaande dan ook lastiger. Je betaalt meer en krijgt minder service als over de grens.

Die 5% kortingscode telefonisch moeten aanvragen is ook niet helemaal van deze tijd meer.
Laatst gewijzigd door Cesco op 21 apr 2018 19:26, 5 keer totaal gewijzigd.

Dustin
Donateur
Berichten: 725
Lid geworden op: 28 aug 2017 13:29
Locatie: Spijkenisse
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 121 keren
Ontvangen waarderingen: 88 keren

Re: Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door Dustin » 26 feb 2018 15:09

Ik wacht al meer als een maand op een order van deze winkel, dit is mijn 2e bestelling hier.
Beiden bestellingen ging niet zoals verwacht.
Moet zelf naar de status vragen, krijgt eenmalig een melding dat toch niet alles leverbaar is en daarna blijft het stil vanuit hun zijde totdat de producten worden verzonden tenzij je zelf naar de status gaat vragen.
Op de site was niet te zien dat bepaalde artikelen van mijn bestelling niet op voorraad zijn, dit kreeg ik pas te horen na bestelling en betaling.

Mijn 1e bestelling had ik onder andere 4 sets lagers besteld van €5,50 per set.
Die waren niet op voorraad, als alternatief was er een andere set wel leverbaar, maar naar nu achteraf blijkt waren deze €4,50 per set.
Die 4 euro verschil heb ik ze dus niet over gehoord, zelf ook geen zin gehad om over te beginnen, ze hebben me tenslotte wel goed geholpen om mijn (eerste) bestelling snel bezorgd te krijgen....

Mijn 2e bestelling zelfde verhaal.
Alles gewoon zichtbaar op de site, en inmiddels al een maand staan er spullen "in backorder".

Maar helaas merk ik dat dit met 75% van de winkels in Nederland zo gaat, volgens hun sites op voorraad en vervolgens weken op je onderdelen wachten omdat ze er toch niet waren.
Dit is al de zoveelste winkel waar ik dit probleem heb, bestellen en betalen en dan achteraf te horen krijgen van "oh het is toch niet op voorraad"
Voor mij zijn dit soort dingen dus de reden om in het buitenland te bestellen, vaak veel duidelijker zichtbaar of iets op voorraad is, en helaas voor de Nederlandse winkeliers (soms een flink stuk) goedkoper en sneller in huis.

Gebruikersavatar
Coop
Donateur
Berichten: 242
Lid geworden op: 14 mar 2018 12:32
Locatie: Tilburg
Participant x 5
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door Coop » 18 apr 2018 14:12

Ik ben inmiddels een aantal keer met deze winkel in aanraking geweest. De ervaringen zijn een beetje gemengd.

De eerste keer kwam ik enkel voor 2 busjes verf. Ik werd nog net niet de winkel uitgekeken. Ze waren wel weer heel aardig voor mijn zoontje, die met een stapel catalogi de winkel verliet.

De tweede keer was in verband met de aankoop van 2 FTX Outback Mini crawlers. Ik had van te voren gemaild met de vraag of ze op voorraad waren. Ik kreeg snel antwoord, ook apart laten zetten om die middag opte komen halen was geen probleem. 's Middags naar de winkel gegaan om de crawlers op te halen. Dit keer werd ik vriendelijk doch zakelijk geholpen.

De derde keer was voor de aanschaf van mijn SCX10 2 kit. Dit keer niet vooraf contact opgenomen, en wat bleek, helaas niet op voorraad. Moest besteld worden, verwachtte leverdatum: na 15 april. Ik was op 28 maart in de winkel, dus dat ging nog wel even duren. Verder wel heel vriendelijk geholpen, ook een praatje gemaakt over de hobby. Ook geen aanbetaling hoeven doen. Zou gewoon een belletje krijgen als het er was.
Op 3 April werd ik al gebeld dat de SCX10 2 kit binnen was...

Mijn 4de bezoek tellen we maar niet mee, dat was een bliksembezoek, 10 minuten voor sluitingstijd om de SCX10 2 kit op te halen.

Tijdens de bouw van de SCX10 2 bleek een onderdeel stuk (productiefoutje), een mailtje gestuurd, snel antwoord ontvangen en enkele dagen later lag een vervangend onderdeel in de brievenbus. Zonder drama en/of extra kosten opgestuurd. Prima service dus....


Ik denk dat ze je kop gewoon een paar keer gezien moeten hebben voor ze een beetje los komen :)
Don’t hesitate to go off-road, paved roads lead nowhere new.
NoNameYet - Axial SCX10-II kit
Green Man - Axial SCX10-II Deadbolt RTR
https://rcdork.blogspot.com

Leyhon
Pro Member
Berichten: 559
Lid geworden op: 28 okt 2017 13:29
Locatie: gilze
Participant x 17
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door Leyhon » 27 apr 2018 12:53

Ik heb een traxxas trx 4 gekocht, besloten deze ook in de winkel in kaatsheuvel te kopen omdat het handig is dat er een fysieke winkel in de buurt is, waar ik terecht kan en kan aanspreken. dat gevoel heb ik minder als ik online koop.

Mijn ervaring is neutraal wat bertreft de aankoop.
Ik wist wat ik wilde hebben en heb daar de accu, lader, en complete trx gekocht.

Met de eerste meeting bleek al snel dat ik een accu te kort kwam om de rijtijd vol te maken op een dag.
Deze heb ik toen bij deze zaak online besteld en keurig binnen gekregen.
Dit is goed gegaan.

Tijdens wat sleutelen kwam ik tegen dat de waterdichte ontvangerbox de pakking tijdens productie wat knel heeft gezeten.
Hierover heb ik gebeld en via de mail moest ik even een foto sturen van de pakking.
Dit heb ik gedaan, ze vroegen om een duidelijkere foto, de foto was vond ikzelf ook onduidelijk.
Na een duidelijkere foto en doorgeven van datum en tijd aanschaf van de trx hebben ze keurig de pakking opgestuurd via de post. Heb hier geen kosten aan gemaakt.
Erg netjes dus.

Na een paar ritten rijden heb ik met mijn trx het onoverkomelijke probleem met de stuurservo, deze gaan stuk.
Ook wanneer je alleen stuurt tijdens rijden.
Maar de mijne deed eigenlijk helemaal niets meer. Alleen de kleine servo's voor diff lock en versnelling deden het nog, verder was mijn auto "dood".

Ik heb naar de winkel gebeld en zeiden dat ik met de aankoopbon en de auto naar de winkel kon komen om te kijken wat er schort.
Daar ben ik ondertussen ook geweest.
Ze vertelden dat de stuurservo is verbrand en daardoor ook mijn regelaar is doorgebrand.
De stuurservo en regelaar vallen onder garantie.
Uiteraard wilde ik een andere servo dan de originele.
Ik wil niet dat de onbetrouwbare originele servo mijn nieuwe regelaar ook gaat slopen.
De verbeterde servo is uiteraard tegen meerprijs gemonteerd, vraag ik?
"ja"is het antwoord.
Begrijpelijk natuurlijk.
Het demonteren van de kapotte electronica is kosteloos. het monteren was tegen vergoeding.
Ik koos voor dat als het toch open ligt het maar gelijk te monteren,(ik sleutel zelf ook graag(ben zelf monteur))
Na een poosje wachten (iets maken heeft nl. tijd nodig)
Kreeg een bekertje thee of koffie aangeboden.
Was mijn auto weer gerepareerd.

Mijn ervaring met de winkel vind ik zeer positief :dance: .

Morgen ga ik weer lekker rijden met mijn TRX met de meeting in Kootwijk.
AXIAL RYFT/ TRAXXAS TRX-4 kit Ford F-150 RAPTOR / TRAXXAS TRX-4 GREY DEFENDER / VEROMA DIRTY WILLY / TAMIYA TA03-R Mobile-1 NSX

IceJackz
Member
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 apr 2018 19:31
Locatie: Gent
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door IceJackz » 28 apr 2018 20:34

Ik heb vandaag in het filiaal Kaatsheuvel van Trxxs-winkel.nl een Traxxas Trx-4 gekocht.
In eerste instantie had ik een paar vragen rond de connectoren van traxxas, want ik heb een huidige LIPO met een T-connector en traxxas heeft deze niet.

Op deze vraag kreeg ik het antwoord dat er een verleng stuk is, om dat verschil te overbruggen.
Uiteindelijk als ik thuis kwam zag ik dat het de verkeerde connector was, jammer maar helaas. Dinsdag maar terug achter de juiste.

Maar in het algemeen zeer tevreden over deze winkel, ben hier beter geholpen dan in sommige winkels in België.

Patrick
Donateur
Berichten: 2019
Lid geworden op: 27 mei 2017 19:30
Locatie: Tilburg
Organizer x 1Participant x 20
Gegeven waarderingen: 281 keren
Ontvangen waarderingen: 244 keren

Re: Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door Patrick » 02 mei 2018 21:09

Naam van de winkel: trxxs-winkel.nl - Kaatsheuvel

Website van de winkel: http://www.trxxs-winkel.nl/

Gekochte product: 1 x TRX5891 en 2 x TRX6852X

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Afgelopen zaterdag heb ik bij deze winkel de 3 bovengenoemde artikelen besteld.
Ik heb besloten om het gokje te wagen, en zonder navraag van de voorraadstatus te bestellen.
De artikelen zijn naar verwachting en zonder problemen geleverd. Vandaag (Woensdag) kreeg ik een berichtje dat ik de bestelling op kon halen. Vanmiddag dus snel vlak voor sluitingstijd even langs Kaatsheuvel gereden en de spullen opgehaald. Prima geregeld.

Ervaring met de winkel in het algemeen:
Het blijft lastig dat de website niet de voorraad weergeeft. Het zou mooi zijn als trxxs-winkel.nl hier aan gaat werken. Het trekt denk ik ook meer klanten. Deze keer is er snel geleverd, en mag ik dus niet klagen.

Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

Re: Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door Cesco » 04 jun 2018 22:37

Naam van de winkel: trxxs-winkel.nl - Kaatsheuvel

Website van de winkel: http://www.trxxs-winkel.nl/

Gekochte product:
1 x Traxxas TRX8074 Reservewiel bevestiging / montagebeugel / reservewielafdekking / montage hardware.
1x Tamiya Lexaanverf PS55 Mat transparant 100ml.

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
31-3-2018 bestelling geplaatst. Hierna werd het heel stil. Continu er zelf achteraan moeten bellen. Ondanks dat de website suggereert dat het op voorraad was, was dit voor beide bestelde artikelen niet zo. De lexaanverf was redelijk snel wel op voorraad, maar geen enkele melding hiervan. Pas na zelf weer eens bellen eindelijk bevestiging dat dit op voorraad was. De TRX8074 zou dan de volgende dag geleverd worden, dan weer pas over 18 weken, dan weer al onderweg zijn, dan weer onbekende levertijd. Elke keer een ander antwoord. Een enkele keer werd de importeur gebeld en dan werd ik direct teruggebeld. Met iedere keer een ander antwoord.

Op zich kon Trxxs-winkel er weinig aan doen, de TRX8074 was op bij Traxxas zelf. Maar bied het dan niet aan. 3-4-2018 verzocht om dan in ieder geval de lexaanverf vooruit te sturen. Hier heb ik nog een keer voor moeten bellen, was niet gedaan. Na 3e verzoek op 18-4-2018 eindelijk actie en verzonden. Maar nu nog de TRX8074. 26-5-2018 heb ik maar deze geannuleerd. Ik wist van Traxxas zelf dat het nog eens zeker 18 weken zou duren, dan nog voorraad naar importeur, dan naar winkel, ben je zo 4-5 maanden verder. En RC-HP.de had hem gewoon op voorraad, daar besteld en in 2 dagen binnen. Aankoopbedrag is wel vlot teruggestort door Trxxs-winkel.

Ervaring met de winkel in het algemeen:
Dat de TRX8074 niet te leveren was door Traxxas neem ik ze absoluut niet kwalijk, kunnen ze niets aan doen. Maar het blijft lastig dat de webshop niet de voorraad weergeeft en als klant heb ik het nu 1x teveel meegemaakt. Vermelden is suggereren dat er voorraad is. Ik durf er eigenlijk niet meer te bestellen, wat echt jammer is. Zelfs bellen of er voorraad is geeft vaak geen garantie. Communicatie moet echt beter richting klant, dat stoort me nog het meest. Dat je er steeds zelf achteraan moet zitten.

Sinds kort werkt Hugo Vd Elzen er, hopenlijk kan hij wat verbeteringen voor elkaar krijgen. Het zijn maar kleine stapjes die ze hoeven te maken, verder hebben ze het wel voor elkaar.

Edit 1-1-2019 Hugo van Elzen heeft er maar kort gewerkt en werkt nu bij TopRC.

johndoe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door johndoe » 02 okt 2018 22:16

Ik heb hier ook diverse zaken gekocht om zo een mooie Defender te bouwen. Zie hiervoor ook dit draadje: viewtopic.php?f=10&t=913

1e ervaring
Het begon bij mij met de aanschaf van een TRX-4 Kit. Dit ging zonder problemen. Belletje of kit op voorraad was, dit was het geval. Geld overgemaakt en pakket snel ontvangen. Ze zeggen 5% korting te geven op alle aankopen, maar helaas: op deze aanbieding geen korting? Verder doorvragen leerde mij dat de lagere verkoopprijs door Traxxas was vastgesteld, waarom dan geen 5% korting op deze kit is mij een raadsel.

2e ervaring
Bij bovenstaande bestelling doorgegeven dat ik samen met zwager naar Kaatsheuvel wil komen om 2x een pakket compleet te maken. 1x voor mijzelf en 1x voor mijn zwager. Op de vraag wat ik nodig werd ik verwezen naar de site van Traxxas.com om daar te zien wat ik moest bestellen? Huh? Jullie zijn toch de kenners? Je moet toch weten wat ik nodig heb? Toch zo goed en zo kwaad lijstje samen gesteld met artikelnummers die nodig zijn. 2 setjes wel te verstaan want we hebben ieders een kit gekocht. Vond ik bijzonder.

3e ervaring
Week daarop naar Kaatsheuvel en eerste indruk van de winkel is goed. Je komt een beetje vreemd aan, maar eenmaal de deur geopend gaat er een Traxxas wereld open. Heel veel in de schappen en kun je flink rondkijken. Voor mijn gevoel is personeel allemaal schoolgaand.

Uitleg gegeven en er staat inderdaad een bakje klaar met de spullen om 1 auto te maken. Het was ze niet bekend dat ze de spullen voor 2 auto’s klaar te leggen. Spullen die niet voor de 2e auto op voorraad waren zouden worden nagestuurd. Ik heb de auto inmiddels zo goed als klaar, zwager wacht nog steeds op spullen van TRXXS. Echt niet netjes.

We hebben uitvoerig de plannen besproken wat we wilden maar komt er op neer dat ze je goed kunnen helpen wanneer je precies weet wat je wilt. Want op de vraag: “hebben we nu alles?” Werd volmondig ja beantwoordt.

Niet dus. Want de kit is in de basis voor de Ford Bronco. Dat houdt in dat er diverse stangen tekort zijn en extra besteld moeten worden. Ik heb voor een vermogen aan plastic onderdelen meegenomen maar er bij vertellen dat de schroefjes er niet bijzitten? Helaas, wordt niet vermeld. En dat ik voor de body van een Defender andere staanders nodig heb (of hoe heten die dingen?) daar hebben ze volgens mij nog steeds geen weet van.

Op de vraag welke accu we nodig hebben wordt gezegd dat een 3s kan, maar een 2s beter is. Oke, doe dan maar een 2s. Dan moet je er nadat de auto in elkaar zit er achter komen dat je wel een 3s hebt gekregen en betaald. En nee, dit is niet op de factuur af te lezen.

4e ervaring
Vervolgens wil ik de missende schroefjes bestellen, blijkt de helft niet op voorraad. Krijg ik pas de volgende dag te horen nadat ik de bestelling heb geplaatst. Na een week contact opgenomen dat ik order wil annuleren en geld terug wil. In eerste instantie kreeg ik doodleuk te horen dat de eigenaar niet aanwezig is en dat dit de volgende week zou gebeuren. Op mijn aandringen (nadat ik verteld heb dat ik er niet van gediend ben hoe ik als consument behandeld wordt) heeft de desbetreffende dame contact gezocht met de eigenaar om zo doende alsnog de order te annuleren. En hoewel we bij dezelfde bank bankieren, moest ik toch nog 3 dagen wachten voordat het geld op mijn rekening stond.

Conclusie
Nee, ik ben niet tevreden over deze winkel. Weet je wat je hebben wilt, bel om te vragen of het op voorraad is zodat je niet onnodig hoeft te wachten.

Wil je advies, vermijd dan deze winkel. Ga ergens anders naar toe waar ze wel weten waar ze over praten. Scheelt een te hoge bloeddruk en ergenis.

En dat is toch jammer. Heb een hoop geld weggebracht en stiekem ben ik wel gecharmeerd van de X-Maxx. Maar denk maar niet dat ik deze daar ga kopen. Dat gun ik ze niet na mijn ervaringen...

Dustin
Donateur
Berichten: 725
Lid geworden op: 28 aug 2017 13:29
Locatie: Spijkenisse
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 121 keren
Ontvangen waarderingen: 88 keren

Re: Trxxs-winkel.nl (Nederland)

Bericht door Dustin » 09 nov 2018 14:30

Helaas...

Ik zocht wat onderdelen voor mijn TRX4, trxxs-winkel was de enige winkel welke deze allemaal op hun site hadden staan, dus op 24-09 de onderdelen besteld.
Diezelfde dag nog een mail terug dat niet alles op voorraad was en in bestelling stond bij de leverancier, oke prima, kan gebeuren.
1,5 week later nog geen enkele verdere update ontvangen, dus maar eens een mail gestuurd omtrent de status, hierop werd ik gebeld dat ze nog steeds in bestelling stonden en binnen 2 á 3 weken binnen zouden zijn.
3 weken later nog steeds niets vernomen, en wederom om een status gevraagd, hierop antwoord ontvangen dat deze onderdelen nog steeds niet binnen waren.
Besloten de order te annuleren, waarop zij vroegen of ze de onderdelen welke wel op voorraad waren konden opsturen en de rest annuleren.
Hier ben ik een dag later mee akkoord gegaan en na inmiddels weer 2 weken geen reactie, geen onderdelen en ook geen terugbetaling, dus zojuist wederom om een status gevraagd.

Erg mooi dat ze alles op de website hebben staan, maar met de meeste bestellingen welke ik tot nu toe bij ze heb gedaan was het pure ellende en de helft toch niet leverbaar en er zelf meermaals achteraan moeten mailen omtrent de status.
Daarnaast zou wat pro actieve communicatie dan ook fijn zijn als onderdelen in backorder staan i.p.v. de klanten alles maar laten bestellen en betalen om vervolgens niets meer te laten horen behalve dat het onderdeel niet leverbaar is.
Een voorraad indicatie op de website zou uiteraard nog veel fijner zijn, zodat je alleen kunt bestellen wat ook daadwerkelijk op voorraad is.

5-dec-2018: Maar weer eens een update op bovenstaande.
Na een hoop heen en weer gemail werd ik vrijdag gebeld met een hoop excuses en de mededeling dat alle onderdelen op voorraad waren en of ik deze nog wilde hebben.
Akkoord gegaan en deze zijn vrijdag ook op de post gegaan.
Ik had gehoopt dit zaterdag te ontvangen maar door vertragingen bij PostNL pas vanmiddag een bezorgpoging gedaan.
Aangezien ik de hele week aan het werk ben heb ik het pakket bij een PostNL punt af laten leveren zodat ik het zaterdag kan gaan ophalen.

6-dec-2018: Nabellen is wel fijn dat is 1 ding wat zeker is.
Maar daarvoor 2.5maand op je bestelling moeten wachten en aan het lijntje gehouden worden door steeds weer, ja binnen nu en 2 weken is het binnen en vervolgens continu zelf achter de status aan moeten is dat niet.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten