
OEM vs dual stage :


Before :

After :

8)

Voor mij, meer dan de Lexan carrosserie, die ooit live niet zo lelijk lijkt als voordat ik de auto kocht, ben ik bang dat hij voor die prijs geen enkele aluminium beadlocks bevat en al besteld is, om de beste van de markt, moet je pitbull- of proline-rubbers van oorsprong meenemen, dus ja, het zou zonder twijfel de beste zijn.mcbeef schreef: ↑24 aug 2020 22:20 Heb even zitten loeren, prachtig chassis.
Wat ik dan niet begrijp (zeker voor die prijs) is waarom er een lexaan kap bij komt welke echt zo lelijk is dat je je wagen vrijwillig van een klif af zou rijden. Zonder gekheid, met die Jeep body ben je beter af.
Onderaan de streep: puik werk!
Smaak is subjectief. Ik vind zelf de International Scout kap helemaal geweldig, de latere versie met open achterkant zijn wat minder.
Ik bedoel, het ergste is niet de carrosserie, het is dat de velgen van plastic zijn en de banden erg hard.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast