is uiteindelijk dit het resultaat.......

Voor het ontbreken van een sticker voor het instrumentenpaneel heb ik op i-net een juiste afbeelding gezocht die ik in de juiste afmetingen kon printen en scherp genoeg bleef. Het geprinte plaatsje met plakband een glimmende 'look' gegeven en dit is het resultaat.....

Best wel aardig geworden. Het werk wat er nu nog aan zit te komen is, buiten het chassis om dat waarschijnlijk toch weer 'gewoon' een Injora/Austar SCX10-2 275mm chassis gaat worden, wat aankleding, en wielen kiezen. De velgen die ik nu heb zijn wel leuk maar ik vind de wielen van de al gebouwde Wrangler eigenlijk mooier. Die heb ik terug kunnen vinden en dan in d.grijs (vind ik beter/mooier trouwens). Even ter herinnering (gaat om de velg links op het plaatje)......

Ook wil ik graag een daktent. Maar dan alleen de hoes zeg maar. Daar moet ik nog even iemand voor zoeken die dat kan maken. En oh ja: een bestuurder. Arnold? McFly? Weet het nog niet.
En voor de verlichting heb ik een niet al te duur setje gekocht en eens kijken of dit gaat werken. Koplampen, stadslichtjes, achterlichten, richtingaanwijzers, achteruitrijlicht. Het zou het allemaal moeten doen. Ben benieuwd, nog niet uitgeprobeerd.....

En even bouwpauze. Er zijn nog meer dingen te doen.