Afgemeld als lid uitgelegd

Stel jezelf hier eventjes voor, wanneer je nieuw bent. Zodra je jezelf voorgesteld hebt krijg je toegang tot het hele forum.
Jeeppeet
Pro Member
Gegeven waarderingen: 33 keren
Ontvangen waarderingen: 95 keren

Afgemeld als lid uitgelegd

Bericht door Jeeppeet » 18 jun 2025 21:46

Blijkbaar is iemand die niet veel bouwt, als persoon met een rc niet welkom. Ik heb dat geld niet zoals jullie auto na auto maken in korte tijd.
Nee ik heb een spierziekte en haal mijn plezier uit de hele kleine dingen, zoals de rc, mijn dagen zijn enorm saai door mijn ziekte en geniet van jullie.
Althans dat dacht ik. Sommige van jullie klikte ik wel mee. Totdat ik werd weggelachen op onze groepsapp want er werd mij door Daniel gezegd dat ik alleen maar dom doe en niks bouw en dat ik maar eens wat moest laten zien. Nee met een spierziekte lukt dat niet goed. Er werd door 3 nog gelachen ook.
Bedankt voor het belachelijk maken van mijn goede bedoelingen en waarderingen voor jullie builds.
En zo goed als ik kon probeerde ik tips te geven en aardig te zijn. Mocht niet baten.
Alles wat slecht voor mijn spanning in mijn lijf is moet ik vaarwel zeggen.
Tijd voor wat meer levensinzicht, degene die zich aangesproken voelen. Als je denkt dat iedereen maar blij en onbeperkt van alles kan, heb je nog een hoop te leren.
Dank voor de 5 jaar dat er leuke momenten waren. Maar al mijn kleine input op het forum of op de app doet mij letterlijk pijn, maar dat had ik ervoor over. Alles wat ik typ daar moet ik minstens een half uur van rusten omdat mijn kracht weg valt.
Helaas kan ik ook niet gauw een evenement bezoeken, dat kost veel pijn en moeite en is vaak niet haalbaar.
Nee die Peter Baarn op de app die doet niet veel,,... snap je hem nu wel?.
Ik wil de liefde voor mijn RC niet laten vervangen door een slecht of angstig gevoel van mensen die vinden dat ik enkel wat waard ben als ik veel bouw en op meetings ben. Ik kan ook rc-en zonder club, geen probleem. Mijn leven is redelijk leeg momenteel en ik wilde enkel een nieuwe leuke opvulling zoeken.
Het gaat, de meesten van jullie, goed.
Als het mij niet lukt om me af te melden van dit forum, haal mij er dan maar uit...helaas.
Deze gebruikers waarderen Jeeppeet voor dit bericht:
johanv (30 jun 2025 17:04)
Reely 'FreeMen' / 79 Bronco 1:10
T2M 'zombie' Buggy 1:10
Carisma 'Brat' 1:24
Amewi 'Phantom' 1:32
Tello drone
Honda 'CR-V' 1:1

coopertje
Site Admin
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 550 keren
Ontvangen waarderingen: 625 keren

Re: Afgemeld als lid uitgelegd

Bericht door coopertje » 23 jun 2025 10:49

Bedankt voor je open en eerlijke bericht Peter, lijkt me lastig om te dealen met de gemelde beperkingen. Voor de goede orde, iedereen is van harte welkom, of je nu iets bouwt of niet is totaal niet relevant. Ik vind het dan ook jammer dat je het hele forum nu lijkt af te rekenen op de reactie van één persoon. Ik heb de persoon in kwestie gesproken en wat hem irriteerde was de er voor de zoveelste keer een opmerking (waarschijnlijk goed bedoeld vanuit jou) kwam op zijn build. Meer zoiets van “De beste stuurlui staan aan wal, laat nu eerst maar eens een keer je eigen stuurkunsten zien voordat je advies geeft aan andere”.

De kunst van het omgaan met grotere groepen / Forums / Facebook etc is het negeren van opmerkingen van mensen waar het niet mee klikt en genieten van de discussies van de mensen waar het wel mee klikt. Tegelijk denk ik dat het goed is om ook even naar je eigen berichten te kijken, wat heb je gezegd waardoor iemand zo reageerde? Als je je oude posts hier terugleest zie je dat ze soms wat bijzonder of off-topic overkomen. Dat is vast niet zo bedoeld, maar het valt wel op. Die reactie kwam dus niet helemaal uit het niets, eerder hebben ook anderen aangegeven dat je manier van reageren soms wat schuurt.

Dit betekent niet dat je hier niet welkom bent. Iedereen is welkom, zolang we een beetje rekening houden met elkaar en proberen het hier leuk te houden. Als je daar voor openstaat, zien we je graag weer terug.
Deze gebruikers waarderen coopertje voor dit bericht:
johanv (30 jun 2025 17:04)