Ik ben Rick, kom uit Apeldoorn, en m’n forum naam stamt nog uit de tijd van gaming LAN Party’s, maar bevalt me nog prima
Games worden door de leeftijd (52) wat minder en langzamer gespeeld, maar rc hobby heeft me altijd wel getrokken en ben ik bijna m’n hele leven met op en af al mee bezig geweest.. Van speelgoed bootjes en vliegtuigjes als kind, later drones en een motorzwever.
Ik houd van knutselen en bouwen, 3d print ook graag dingen, dus dat zal wel mooi van pas komen met de nieuwe tak van de hobby die ik wil gaan verkennen..
Ik heb jaren geleden al eens een 3dkits jeep ge-3dprint, dat was een 1:8 scale,
maar door ziekte eigenlijk nooit veel mee gereden. Ding was ook eigenlijk te groot, niet makkelijk even mee te pakken. Nam ook veel ruimte in, dus is weggedaan.
Onlangs op makerworld ontdekt dat er veel 3d printbaar rc spul is tegenwoordig.
Wat basis dingen geprint, en dit lijkt me in scale 1:18 tot 1:24 wel leuk en handelbaar .
Zowel voor binnen als buiten bruikbaar, dus wellicht een leuke herstart.
Nu ben ik ondertussen her en der aan het lezen, YouTube filmpjes kijken geslagen,
en wil eens met een. 1:18 trx4m bronco gaan beginnen. Voor het kleine appartement waar ik woon ook mooi, past makkelijk in/op de kast
Tips en info altijd welkom, hoop hier leuke nieuwe contacten ook op te doen, wellicht is er in de regio ook ergens een parcours te vinden om eens met wat andere leden kennis te maken.
Groet,
Rick